Eros- Chris Spheeris


Posted on 23 Ianuarie 2011, in Muzica and tagged , . Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Numai bună pentru visare cu ochii deschiși! 🙂

  2. O melodie numai bună pentru începutul de săptămână! Gânduri bune!

  3. mi se pare mie sau ai schimbat nuanta de verde de pe fundalul blogului?

  4. nuuuu! e perfecta!! eu oricum iubesc verdele!! ai gasit o nuanta frumoasa tare!! Am vrut doar sa-mi demonstrez mie ca am memorie vizuala buna! 😛

  5. e superba melodia, mi-a picat la sufletel 🙂

  6. L-am descoperit acum vreo trei ani şi m-a cucerit şi pe mine, imediat!

  7. Mie imi place Enchantment

  1. Pingback: UPDATE LA PAveste fără sfârşit – Medieval Story « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  2. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 52) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

