armonie in casa ori linistea dinaintea furtunii


Posted on 21 Ianuarie 2011, in plante, flori si animalute and tagged , . Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. Eu as intitula fotografia asta: Armonie! Iote ce frumos stau ei acolo! Nu, stai ca mi’a venit alt nume: Un trio formidabil! da! e mai bun asta! 😀

  2. Nu ne cunoastem deloc… Dar simt nevoia sa va las un semn aici si acum… Ziua sa va fie aproape…
    adm

    • multumesc pentru vizita si pentru recomandarea muzicala. E un gen pe care il indragesc. Daca nu ne-am cunoscut pana acum, lucrurile s-au schimbat. Am facut deja primul pas. Va mai astept cu placere!

  3. Nu-mi pot imagina o „furtună” în căminul tău cald!
    Categoric, ARMONIE! 🙂

    • Furtuna in sensul de dezlantuie a energiilor „celor mici”. 🙂 Se joaca. sar, cauta atentie si mangaieri. Apoi se linistesc. Sunt cei mai fericiti cand le dau drumul in casa. Doar ca asta se intampla mai rar nemaifiind atat de frig afara.

  4. Trei doamne şi toţi trei.:))
    O seară frumoasă.

  5. Structura este aceeasi la mine in holul casei;doar culorile si marimile difera…
    PS. De cand cu animalele, ni s-au rarit vizitatorii; gusturi…; unuia-i place preotul, altuia preoteasa.

  6. It’s gonna be waaaaar ! 😆

  7. Nişte drăgălaşe! „Lighioanele noastre dragi” – aşa îmi place să le alint. Cel mai mult îmi place „urâţelul” – cum i-ai zis tu, Gabriela. Cum se uită el aşa, peste umăr! Căţei serioşi! Totul e serios în „lumea lor”! 😀

    • Alexandru, sa stii ca uratelul s-a mai indreptat. I-am facut baie de cateva ori si incepe sa fie frumusel. Blana ii straluceste. E hranit corespunzator. Deja s-a produs o mare schimbare la el. El se uita peste umar la pisica nea, companioana lui de doi ani. Am vazut intr-o zi o faza amuzanta. Pisica statea afara, e un scaun. Catelul, desi avea loc pe un scaun apropiat, s-a urcat si a impins-o cu nasul sa se dea jos. Nu a marait-o sau latrat-o. Vezi Doamne, acolo, in garaj, el e seful si are voie sa stea la inaltime, pe scaun. Pisicii ar trebui sa ii fie de ajuns ca se urca pe acoperisuri si in copaci. 🙂

  8. Armonie,armonie,musai să fie!!!

  9. Probabil cum se prezinta atmosfera din imagine, ti-e si sufletul. Armonie, echilibru si frumos!…La mine in casa sunt patru, toti din neamul pisicesc:doi adulti si doi urmasi. Ei sunt privilegiatii. Afara, in curte, sunt trei caini, un adult si doi juniori, tot iubiti si ei, dar cu alte „sarcini”. Basca, de prin vecini sau de aiurea, tot timpul mai sunt doi-trei. Ma simt…seful haitei (Cesar!), nu alta. Iar ei au grija, fiecare in felul lui, sa-mi faca viata mai draga, mai suportabila…Am, insa, si prieteni/cunoscuti/musafiri/etc, care nici nu vor sa vada asa ceva. Ce-o fi, oare, in sufletul lor?!

    • Bine-ai venit! Ma bucur ca m-ai vizitat. Am remarcat ca oamenii care nu iubesc plantele si animalele sunt oameni cu suflet inchis. Nu pot oferi iubire si nu cred in manifestarile lor sentimentale. Sunt oameni care nu pot oferi, reci pe dinauntru. Nu imi plac.
      Iti doresc o seara placut in continuare, si te mai astept. 🙂

  10. si-ai mei se iubesc 🙂 (canele si pisicile) dar numai nu cand iau masa 🙂

Lasă un răspuns

