blog de blog 2010


Am preluat leapsa de la Anca, Redsky si ii multumesc pentru nominalizare. Nu m-am considerat niciodata o persoana de “top” dar ma incanta si ma amuza, deopotriva, ideea. Le multumesc prietenilor care comenteaza pe blog, pentru ca lor li se datoreaza atentia care mi s-a acordat. Succese maxime participantilor!

Pe blogul doamnei Lucia Verona găsiți mai multe detalii.

Juriul concursului BLOG DE BLOG

Simona Ionescu, Oana Stoica Mujea, Ştefania Coşovei, Matilda, Ioana Diaconescu,  Adrian Năstase, Adi HădeanAlex Mazilu, Chinezu, George Şerban, Horia GârbeaIonuţ Iancu. Partener: blogosphera.ro.
”Ca la orice concurs care se respectă, criteriile de selecţie vor fi vagi şi confuze, regulile se vor schimba fără notificare, iar juriul îşi propune (şi nu mă îndoiesc că va reuşi) să fie cît se poate de subiectiv.
[…]” ))))

Și acum:

Nominalizările mele:

1. Marele premiu-pentru ca-mi place – Silavaracald

2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie)- Ioan Usca, Doina Popescu , Lisandru

3. Blogul cu cel mai mult umor –Buimacii, Cugetari stocate

4. Cel mai bun cititor/comentator , Altcersenin, Zamfir Pop

5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei-Daurel, Jumatati

6. Cel mai bun Blog politic

7. Cel mai informat blogger-Coolnewz

8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă : Georgiana, Napocel

9. Cel mai bun blog al unui ziarist –Cati Lupașcu, Adrian Popa
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri-
Redsky, Daurel, Elfa

11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică) –Carmen Negoita , Dan Maramures, , (foto) Maria Popart grafica

12. Cel mai bun blog de sport

13. Cel mai bun blog de muzică: Teo Negura

14. Cel mai combativ blog- Dr Lecter

15. Cel mai activ blogger-Lisandru, Carmen- Intre vis si realitate

16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri –Papagigli
17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby). Aici vor intra blogurile culinare, de modă, de design, grădină, câini-pisici, călătorii, colecţii. Desigur, juriul va putea să acorde mai multe premii, dacă va fi cazul-Mirela Pete Blog (design),Elisa- Gradina mea de vis, Alexandra-Gradina Visata(gradini)

18. Premiul de popularitate: Noaptebunacopii, Jumatati
19. New Entry: Nabadaiosul

Este o leapşă ! A se prelua….Cred ca multe alte bloguri merita a fi nominalizate insa nu se regasesc la criteriile impuse de organizator.

Cum va afla juriul care sunt blogurile nominalizate?

Toţi participanţii sunt rugaţi să lase într-un comentariu la această postare un link funcţional spre pagina cu nominalizări de pe propriul blog. (ex: http://numeleblogului.wordpress.com sau http://numeleblogului.blogspot.com etc.)

Predau mai departe leapsa catre: Adrian Popa, Carmen, Cugetari stocate, Cu Elisa, Dan Maramures, Daurel, Doina Popescu, Ioan Usca, Napocel, Elfa, Se-cret, Zamfir Pop, Nabadaiosul

Posted on 20 Ianuarie 2011, in Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. Nu ai de ce. O meriti din plin, nominalizarea.

  2. Multumesc, Gabriela,
    Eu nu ma las influentata de parerile celor care discretiteaza din start acest concurs. Mi-e mila de ei. Nu pot sa creada in nimic! Anul trecut am casigat pentru activitatea din 2009, deci eram o novice, dar blogul era intradevar cel mai artistic!
    Te-am propus la hobby Antologia gafelor!
    Te trec si la Popularitate!
    Numai bine si succes! 🙂

    • Mirela esti o draguta. Ma faci sa ma intimidez. Pentru Antologia Gafelor nu sunt foarte responsabila. Poate doar pentru idee. Acolo a fost munca tuturor celor care au trimis povestioare.

      • Eu nu am observat cine incearca sa discrediteze. Oricum, decat sa faca ceva frumos si constructiv, mai bine sa arunci cu noroi. Cam asa gandesc unii. Ignora-i. Mult succes si tie!

  3. Mersi frumos, Gabi! Esti o scumpica!:)

  4. multumesc pentru nominalizare! sper ca am meritat 😉

  5. Multumesc mult pt nominalizare, Gabriela. Nu ma asteptam, sunt onorata 🙂

  6. multumesc mult! sunt onorata! 🙂

  1. Pingback: Blog de Blog 2010 « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

