Atat de curata!


Malina suna la usa prietenei sale, aducand odata cu clampanitul de tocuri, teroarea caldurii insuportabile, din miez de vara.

–         Ma primesti sa fac o baie? Centrala termica de la blocul meu  e defecta de cateva zile. Nu ma pot spala si sunt plina de praf si transpiratie iar la 6 am un seminar. Nu pot sa merg asa.

–         Evident. Stii ce si pe unde, e prin baie. Te descurci cred. Pana iesi iti pregatesc un ceai rece cu gheata si lamaie. Si niste visine.

Apa de la dus se auzi cateva minute in sir. Apoi liniste si in cele din urma, Malina aparu in usa de la baie cu o sticla verde in mana si cu cealalta tinea de suvitele de par ude, de pe care se desprindea in fire, o substanta alba.

–         Ce sampon e asta? Nu stiu ce are ca mi-a facut parul ca naiba.

Prietena se puse pe ras.

– Nu-i nimic. E bun si ala. Antipurici. E samponul lui Pufy.

Posted on 14 Ianuarie 2011, in Povestiri din Cartier and tagged , . Bookmark the permalink. 21 comentarii.

  1. Am ras chiar cu pofta.
    mi-a amintit propria-mi patanie cand mi-am naclait parul cu ulei de masaj….avea ceva substante si a actionat ca un lipici.

    Scuza-ma ca am intrat fara sa bat la usa.Te-am vazut la prietenul meu,tibi. 😆

    • bine-ai venit Dora. Ma bucur ca ti-a placut. Malina e prietena mea. I-a placut cum miroase samponul, era verde la culoare si fluid, asa ca… nu a fost mare problema ca la folosit. Si are si efecte curative benefice: o vreme nu va avea purici si capuse. 🙂

  2. 😆
    Mama unei prietene s’a spalat pe cap cu lapte de corp 😀

  3. si tot la prietena asta, am patit si eu o faza. Am ramas la ea peste noapte, iar dimineata, dupa ce m-am trezit am gasit o periuta de dinti pe marginea cazii, deci nu pe etajera din baie unde stau de obicei periutele. Am spalat-o bine cu apa si cu sapun dupa care m-am spalat pe dinti. Ulterior, spre amuzamentul intregii familii, am aflat ca periuta aia era periuta cu care spalau ei dintii catelusei. Mda.. 😀

    • Georgiana, esti iremediabila. Mi-esti foarte draga. As fi vrut sa te vad si eu cum te spalai de dinti cu periuta catelusei. Ma mir ca nu s-a incruntat la tine si nu te-a apostrofat.

  4. si culmea! tot la prietena asta, fiind prietena mea cea mai buna, mi-am petrecut o groaza de vreme pe acolo, ajung la ea intr-o zi de vara caniculara, gasesc un pahar de bere pe masa si fara drept de apel, il dau pe gat! Ea si maica’sa au inceput un ras nebun. Ulterior am aflat ca’n berea aia isi muiase maica’sa vata cu care-si tampona parul inainte sa’l puna pe bigudiuri. Nu stiu daca stii, dar berea fixeaza f bine parul. Cam gata cu povestirile pe seara asta!
    Te pup. Uikend frumos sa ai!

  5. Gabriela , postarea ta mi-a starnit rasul. Iar Giorgi l-a amplificat! :))
    Multumesc!
    Weekend placut!

  6. Ma bucur ca te-am inveselit. 🙂 Un weekend placut si tie!

  7. Ha, ha! Mai ştiu eu pe cineva care s-a „delectat” din plin cu o conservă pentru căţei! pe care o găsise în frigider, lângă altele. Pe etichetă s-a uitat după ce consumase deliciosul conţinut. Îmi spunea cu convingere că, dacă am şti ce gustoase sunt acele conserve…ne-am îmbulzi toţi la raionul pentru potăi! 😀

    • 🙂 pai, suntem niste ignoranti. Nu stim ce e bun.

    • Ale,

      aveam si eu prieten drag -disparut din nefericire la o varsta matura – care gusta de fiecare data produsele pe care le aducea catelusei noastre si se arata foarte incantat de gustul lor.Era si un mic cobai cand mergeam in padure dupa plante si mai ales ciuperci.Eu fiind experta in ciuperci,nu o data l-am oprit sa guste un exemplar de care stiam ca este halucinogen(hypoloma fasciculare).Se aseamana cu ghebele comestibile si cresc pe radacini.N-a patit nimic cu o singura precizare:era parca mai vesel ca de obicei.
      Imi amintesc si de o alta incercare eroica.In loc de salatica timpurie el gusta frunze asemanatoare ,descoperite mai tarziu ca sunt toxice(in mica masura ce-i drept).Amicul meu era un cercetator si investigator,aidoma acelora care ingurciteaza otravuri de dragul stiintei,numai ca el era un filolog de exceptie,un crestin absolut si era convins ca darurile ceresti sunt benefice si accesibile pentru toti.Imi sangereaza inima continuu pentru finalul lui tragic:o boala incurabila de care nu am cunostinta-ceva legat de rinichi,ficat,plamani…..O mare pierdere pentru familia mea,el fiind cel mai bun prieten al sotului meu.
      Ma iertati ca am introdus acest episod la o tema hazlie……se pare ca asa s-a potrivit.

      Cu dragoste si consideratie din partea Dorei.

  8. 🙂 🙂 am ras cu pofta! chiar aveam nevoie… ziua de azi a inceput cu stangu… adica eu asa incepusem :).. m-am gandit ca si eu tin samponul pisicilor la un loc cu ale mele .. 🙂

  1. Pingback: A vorbi despre Eminescu… | Noaptebunacopii's Blog

Lasă un răspuns

