Bradulet frumos


In urma cu doi ani am cumparat un puiut de brad, de inaltimea unei panselute. Avea 10 cm si l-am plantat intr-un ghiveci. Acum a mai crecut. Are vreo-o 40 de cm. Vine Craciunul si i-am pus hainuta noua, de sarbatori. Niste clopotei si flori rosii. Aseara l-am rugat pe Hrusca sa ii cante niste colinde, ca eu stiu cat de mult ii place sa fie colindat. Asa, sa se simta si el, brad frumos.

Posted on 21 Decembrie 2010, in diverse. Bookmark the permalink. 34 comentarii.

Lasă un răspuns

