Neagra aparitie


Nu am avut niciodata pisici negre, pana acum. Se spune ca ele sunt bune la casa. Colecteaza toata energia negativa si, in ciuda a ceea ce se spune, aduc anoroc. Am o pisica neagra si una alba. Dar azi, v-o prezint pe ea, Black Beauty, o pisica interesanta cu ochii aurii-verzui. Tolanita pe cuvertura cu floarea soarelui, incearca sa sa faca vazuta. Altfel, se prelinge ca o umbra. E frumoasa si prietenoasa. Iese si intra in casa pe geamul de la bucatarie. Intr-o zi mi-a adus in vizita chiar si un amic, un motan negru ca si ea, ca sa mi-l prezinte. Se pare ca l-am intimidat, ca a disparut. Oricum, deja la mine acasa, e Arca lui Noe. Ce mai conteaza o pisica in plus sau in minus. Important este ca toate patrupedele, doua pisici si doi caini, se inteleg unele cu altele si nu se mananca reciproc. In continuare, va invit sa vizualizati Floarea soarelui cu pisica neagra.

Posted on 15 Decembrie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Este un inceput promitator; familiei mele, posesoare a 7 caini si o pisica, ni se lasa la poarta catei nedoriti…

    http://daurel.wordpress.com/?s=descotorosirea

  2. Si eu am o pisica neagra zici ca e o pantera.o zi buna.

    • 🙂 asa e si a mea, doar ca e miniaturala. Putem deschide clubul posesorilor de pisici negre. Am demonta un mit si niste prejudecati. Ele, bietele suflete care se ascund in blanita neagra, sunt la fel de calde si de vii ca oricare altele.

  3. Nu ma omor dupa pisici dar asta e deosebita.

  4. da…frumoasa poveste cu pisici, Gina. 🙂

  5. Îi exact ca și Carmela noastră.Și mie îmi plac mâțele negre.Și la noi a „aterizat” un schelet de mâță.Poate îi dau numele „16” :D(pentru că este al 16-lea)

    • Mie imi plac psicile in general. In ce privestea botezul scheletului, „16” e un nume interesant. Inainte de ’89, la Fabrica Farmec din Cluj se lansase un deodorant nou care avea un miros placut. Se numea „Farmec 16”. Nu stiu de la ce ii venea numele, dar in acelasi timp au aparut pe piata deodorante despre care se spunea ca stimuleaza atractia sexul opus. Eu nu am vazut, dar lumea asocia efectul deodorantului Farmec 16 cu „deodorantele cu feromoni”. 🙂

  6. Foarte frumoasă mâţa! Şi eu fac parte din „clubul pisicarilor” 😀 Am avut mereu, la părinţi, curtea plină de pisici. Cele mai multe…negre! Acum sunt de mai multe culori, dar cel mai mult îmi place Negruţ, care e mare alintăcios! Apoi mai sunt şi Tigruţ, Miţa, Miaunela, Ochilă, Dihoriţa, Abone şi ceilalţi din echipă! Mare echipă!

    Gabriela, ai văzut filmul lui Kusturiţa – „Pisica albă, pisica neagră”? este mortal, îţi recomand să-l vezi! Mă gândam că titlul se potriveşte cu…pisicile pe care le ai în dotare! 🙂

Lasă un răspuns

