Antologia gafelor


A venit, a venit si la noi!

primita de la Carmen

Ca în fiecare iarna, la început de decembrie, prescolaritele mele, desenau si încercau prin simboluri sa întocmeasca scrisorele pentru Mos Nicolae si Mos Craciun. Magia momentului a fost tulburata de o fetita din vecini, care venita la joaca, le-a explicat fetitelor ca “parintii pregatesc cadourile; nu exista niciun Mos!” Am fost imediat înstiintata si… am reusit sa dreg situatia, explicând ca Ruxi – recunoscuta ca rea, batausa si cam baietoasa, este ocolita de Mos Craciun -pentru ca EL vine doar la copiii cuminti. Pentru ca totusi obiceiul este ca fiecare copil sa primeasca un cadou, în situatii de genul acesta, parintii preiau sarcina. Am folosit atât de bine exemplele, ca fetitelor le-a fost imediat clar ca am dreptate!
Pe Ruxi – fetita din vecini, am mustrat-o si am rugat-o sa-mi lase fetitele sa mai fie copii!
Ruxandra si-a cerut scuze si si-a tinut promisiunea.
Câteva zile înainte de Anul Nou, am întâlnit-o pe Ruxi îmbracata cu o minunata jacheta. I-am facut compliment si am întrebat de unde o are? Pentru ca fetitele mele erau de fata, a raspuns “De la… cum îi spuneti dumneavoastra, Mos Craciun?!” :) )

Posted on 8 Decembrie 2010, in Antologia gafelor and tagged , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. La fel am procedat si eu cand a venit Mirciulica de la scoala suparat ca i-a spus un baiat ca nu exista Mos Craciun. I-am zis ca, doar copiii rai si neascultatori, de rusine ca la ei nu vine mosul, vorbesc asa. 🙂

  2. :)Fetele mele sunt acum una studenta si alta în clasa 13 si în fiecare iarna, când pregatim Pomul de Craciun, ma îmbratiseaza si-mi multumesc pentru minunatele amintiri din copilarie, dar mai ales pentru frumoasele sarbatori de iarna; si a devenit deja traditional, sa aduc cutia în care pastrez desene de ale lor, scrisori catre Mos Nicolae, Mos Craciun si Iepuras,le privim una dupa alta, râdem si cu mult drag rememoram clipele fericite.

  3. Au unii copii aşa o plăcere răutăcioasă să-i tulbure pe cei mai mici cu marea lor „descoperire”.
    Îmi amintesc că într-un an, am „descoperit” ascunse darurile lui Moş Crăciun. M-am şi jucat cu maşinuţa roşie, apoi am pus-o la loc. De Crăciun m-am bucurat nespus, chiar dacă deja o ştiam. Şi nu mi s-a părut deloc vreo „păcăleală”. Nici acum! 😀

    • „Gafa gafelor” Gabriela draga apartine dupa parerea mea, fostului presedinte Ion Iliescu, când dorind sa explice pe engezeasca provenienta dacilor din traci a spus „Za Dacks com from za Traks” :))) Nimeni însa nu a înteles ce legatura au ratoii care coboara din tiruri cu tema în discutie :))

      • excelenta, Carmen. Uite asta da slogan. Poate il facem brand national:”za Dack from za traks”. :)) Bine ca nu a intrebat pe urma:” oare ce am zis?”.

    • Il asteptam pe mosul si acum, adulti fiind, retraind de fiecare data povestile si amintirle frumoase din copilarie. 🙂

  4. Nici nu-mi mai amintesc cum le-am spus eu alor mei copii care-i faza cu Moș Crăciun. 😦
    Cred că totuși au venit de la școală cu informația asta.
    Pfuai, ce memorie scurtă am!

Lasă un răspuns

