A venit mosul?


Ce s-o fi intamplat? Avem musafiri? Batranelul acesta, zambind pe sub mustati, cine o fi? Nu e bunicul, cu siguranta. Bunicul nu e asa de batran si nici nu are o barba atat de mare. Si avea o haina rosieeee! Si un sac maaaaare! Ne-a tras cu ochiul si ne-a pus, in gluma, cate o caciulita. Sa semanam cu el? Apoi ne-a spus cu vocea lui vesela: „dragii mosului!”.

Posted on 7 Decembrie 2010, in diverse and tagged , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. ce faina este imaginea 😉

  2. A venit, a venit si la noi 😉 si antologia gafelor -a ta, mi-a readus în memorie o întâmplare haioasa, din vremea în care fetele mele înca mai credau înca în Mos Nicolae, Mos Craciun si Iepuras…
    Ca în fiecare iarna, la început de decembrie, prescolaritele mele, desenau si încercau prin simboluri sa întocmeasca scrisorele pentru Mos Nicolae si Mos Craciun. Magia momentului a fost tulburata de o fetita din vecini, care venita la joaca, le-a explicat fetitelor ca „parintii pregatesc cadourile; nu exista niciun Mos!” Am fost imediat înstiintata si… am reusit sa dreg situatia, explicând ca Ruxi – recunoscuta ca rea, batausa si cam baietoasa, este ocolita de Mos Craciun -pentru ca EL vine doar la copiii cuminti. Pentru ca totusi obiceiul este ca fiecare copil sa primeasca un cadou, în situatii de genul acesta, parintii preiau sarcina. Am folosit atât de bine exemplele, ca fetitelor le-a fost imediat clar ca am dreptate!
    Pe Ruxi – fetita din vecini, am mustrat-o si am rugat-o sa-mi lase fetitele sa mai fie copii!
    Ruxandra si-a cerut scuze si si-a tinut promisiunea.
    Câteva zile înainte de Anul Nou, am întâlnit-o pe Ruxi îmbracata cu o minunata jacheta. I-am facut compliment si am întrebat de unde o are? Pentru ca fetitele mele erau de fata, a raspuns „De la… cum îi spuneti dumneavoastra, Mos Craciun?!” :))

    Atâta vreme cât în Sfintele Sarbatori gasim motiv de bucurie- bucuria de a pregati mici surprize, de a darui si de a primi, în suflet am ramas copii si nimic nu poate fi mai frumos!
    Sarbatori fericite în continuare Gabriela draga!

  3. Al doilea, de la stanga la dreapta, arata uimire si interes, restul piticilor arata cam speriati de
    venirea Mosului.
    Au aflat oare si ei de criza? 🙂

  4. A venit, dragul de el! Poate si pentru a ne antrena pentru intalnirea cu Mos Craciun.

  5. Ioi, dulci îs dolofanii ăștia! Nici nu știu pe care l-aș alege ca să-l ciupesc și să-l gâdil…

Lasă un răspuns

