Antologia gafelor


primita de la Alexandra
Diferente de varsta
Daca stau sa ma gandesc, nici macar nu eate gafa mea, ci a fostului meu sot, dar pentru ca n-am reusit sa o impiedic la timp, ma fac si eu partasa.
Nasa mea de cununie s-a maritat tarziu, pe la 40 de ani, iar sotul ei, nasul este cu 11 ani mai tanar. Atunci mi se parea o grozavie chestia asta, acum insa, consider ceva banal. In acelasi timp, cumnatul meu , fratele sotului, se combina cu o tipa cu 25 de ani mai mare, care va sa zica el avea 25, iar ea 50. Se pare ca a fost prima lui iubita, deci e oarecum scuzabil…Sigur, in familie s-au iscat discutii  dintre cele mai aprinse, dar baiatul era indragostit lulea si n-aveai ce-i face. Chiar voia la un moment dat sa o ia de nevasta pe tanti. Buun. Mergem noi la mare, eu si sotul de atunci si ne intalnim cu nasii, care sunt din Craiova. Nu ne mai vazusem de ceva vreme si nu erau la curent cu noutatile. Cand nasa l-a intrebat pe barbatu-meu: ” ce mai face Aurel”, m-a strafulgerat imediat: sa vezi ca incepe sa turuie ca o moara stricata cum s-a incurcat frate-sau cu o baba, nasa, cum va zisei, avand ceva anisori mai mult ca nasul. Am apucat doar sa-i trag un sut in fluierul piciorului, pe sub masa,iar el  mi-a aruncat la repezeala o privire uimita, dupa care a inceput sa turuie: Aaa, Aurel s-a incurcat cu o baba, e mai mare mult decat el, he, he, cred ca are de gand sa o ia si de nevasta! Ar putea sa-i fie mama, ce mai, a innebunit de tot! Toata lumea ii spune sa-si gaseasca o fata de varsta lui, da’ el nu si nu, o vrea pe hodoroaga! Ce dracu o fi vazut la ea nu stiu, cand ii vezi alaturi iti vine greata! Si brusc a tacut, dar nu pentru ca si-ar fi dat seama de gafa, ci pentru ca i se terminasera ideile. Nasa si-a aprins o tigara,am vazut cum ii tremura mana, nasul i-a mai turnat o suta de vodca, iar conversatia s-a reluat de unde se intrerupsese, ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Eu simt si acum roseata din obraji si bataile accelerate ale inimii.  Daca nu i-as fi spus eu fostului  meu sot dupa aceea ce gafa a facut, n-ar fi realizat nici pana in ziua de azi.

Posted on 5 Decembrie 2010, in Antologia gafelor and tagged , , , . Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. super….pai daca l-a lovit momentul de sinceritate, ce vrei? Adevarul supara. Nu? 🙂

  2. Scuză-mă că mă bag, Alexandra, dar eu zic că e bine că l-ai lăsat. Nu doar că nu l-a dus capul că făcea gafa aia, dar și-a și terminat ideea cam repede. Sper că nu în toate era așa de… grăbit. 😀

  3. Mos Nicolae sa va incarce ghetutele cu bucurii si impliniri. Si multe dulciuri… de sarbatori se poate!
    🙂

    • multumesc, Cati. O sa il rugam si noi pe mos, sa fie la fel de darnic si cu tine. Am auzit ca ai fost cuminte, ca ti-ai lustruit toate perechile de ghetute si ti-ai ascutit pixul ca sa poti scrie la fel de bine sau mai mult, in continuare! Te asteptam cu o gafa, daca ai. 🙂

  4. Alexa, bine că-i fostul!! 😀

  5. Mai da’ ce rele sunteti! In loc sa va lasati patrunse de spiritul sarbatorilor, care, iata se apropie, voi ii dati in cap bietului om.Acum, pe bune, e baiat bun, dar atat, nu ne-am potrivit deloc, dar deloc!Am ramas in schimb prieteni, ca niste oameni civilizati, mai ales ca avem impreuna un baiat super!

    • Alexandra, daca vrei sa te apere cineva, sa stii ca noi suntem foarte solidare cu cauza feminina si suntem gata de atac. In rest, avem tot spiritul sarbatorilor in noi. 🙂

  6. Asa!
    @Melania, acu nici ca mai conteaza cum era, daca stau sa ma gandesc, abia daca-mi aduc aminte.
    @Gabi, deci pot conta pe voi la o adica!
    @ Geo, da e bine ca nu mai e actual, dar ma consolez cu gandul ca am facut cu el un copil cu totul special.

  7. Oricand, cu placere! 🙂

  8. În seara asta nu se fac gafe- Moșul vine cu daruri pentru cei cuminți- mari și mici!!

  9. Incertitudini, astea sunt gafe vechi, ne-a iertat deja Mosul pentru ele. Sper!

  10. Bietul om, ce pus la zid mai este! 😀 Asta ca să iau şi eu apărarea tagmei masculine (preluînd ideea Gabrielei!). Ha, ha! În orice caz, faza e de pomină! Au unii aşa un talent să lase gura slobodă precum calul în grădina cu flori…Şi n-au nicio apăsare! Dacă nici ghiontul nu l-a pus în gardă…

    Vă doresc tuturor, cu drag, numai bucurii de Moş Nicolae!

  11. Gafa lui Moşu’ e că a trecut grăbit şi nu a pus nimic în ghetuţe.
    Dar, m-am trezit (relativ) sănătos, iar, în hol, lângă ghetuţele goale, am găsit o cutie mare de carton cu un covrig negru, care … mormăia alintat că nu ar vrea încă să-l dau afară, în curte! Am mângâiat un Ulise fericit!

  1. Pingback: O fi fost sirena… « Daurel’s Blog

Lasă un răspuns

