Antologia gafelor


primita de la Elfa

In Familie 2

Sora mea e mai mare cu 10 ani decat mine. Cand eram eu de vreo 11-12 ani, o chemam sa vina cu mine la bazin, dar ea refuza mereu deoarece e mai plinuta de felul ei si avea complexe pe tema asta. Ca sa o consolez si conving ( era iarna) i-am spus:
” Tu Cora, dar poti veni linistita! Doamne fereste.. tu ce crezi, ca acolo nu mai sunt si alte obeze?! Azi am vazut pe partie o grasana aproape cat tine, si nu ii era rusine sa mearga pe skiuri!”

Sora mea rade cu lacrimi si in ziua de azi, cand isi aduce aminte :P

Posted on 4 Decembrie 2010, in Antologia gafelor and tagged , , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Oana, am ras si eu citind despre gafele tale. Excelente! Te reprezinta. 🙂

  2. Rade pentru ca stie ca n-a fost nici o urma de rautate in vorbele tale…
    A fost o GAFA nevinovata, din dorinta de a o convinge!
    Aceleasi cuvinte, spuse de altcineva ar fi ranit-o, ar fi durut-o.

  3. Mda, copiii, cu sinceritatea lor, pot răni uneori mai abitir ca o cață cu vechi ștate de plată. 😀

  1. Pingback: Narcise comestibile de Moș Nicolae « Mirela Pete. Blog

  2. Pingback: Poveste de vis (16) « Blogul lui Teo Negură

  3. Pingback: Parfum de iarnă « Mirela Pete. Blog

  4. Pingback: Nu-mi pasă « Cristian Dima

  5. Pingback: Oglinda fermecată şi roberta | Ioan Usca

Lasă un răspuns

