Antologia gafelor


primita de la Elfa
In Familie..
Si eu sunt experta in astfel de ‘situatii’ :D . Mama mea are o sora mai mare, care nu stim de ce, nu seamana cu nimeni din familie. Adica.. ii cam lipseste frumusetea fizica.
Vazusem un film de groaza, cu niste oameni care se transformau pe inserate in monstri. Dupa cateva zile il povestesc mamei mele si bunicii (mama ei). Fraza urmatoare mi-a iesit, pur si simplu, extrem de natural: ” Mami.. deci eu nu inteleg cum se poate tranforma asa o persoana. Era o femeie foarte frumoasa, si cand se lasa noaptea se facea monstru! Era oribila, pfoai, am crezut ca mor de frica, era ingrozitor de urata! Semana leit cu matusa Ani..”

Pret de cateva secunde a fost liniste.. pana cand mama nu s-a mai putut abtine si a inceput sa rada in hohote. Bunica a incercat sa pretinda ca nu a auzit, dar dupa alte cateva secunde a izbucnit si ea in ras. Eu am rosit toata si am zambit rusinata.. :)

Posted on 4 Decembrie 2010, in Antologia gafelor and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. pai, daca asta era adevarul, de ce sa se supere cineva? :))

  2. Ce să zic: m-ai lăsat paf!
    Păi, ce vină aveai tu dacă exista un asemenea termen de comparație la îndemână! =))

Lasă un răspuns

