Antologia gafelor


Gura aurita

primita de la Redsky

Locuiam cu soacra-mea acum multi ani si se facuse consiliu de familie privitor la doctorita ce-o consulta. Primise ceva tratament dar se simtea in continuare rau(soacra!). In timp ce totusi asteptam vizita in vederea consultatiei acasa, dau si eu o presupunere, ca un om “inteligent” ce ma gasesc: poate nu-i buna doctorita si ar trebui sa incercam sa gasim pe altcineva.
Fiica-mea era mica la vremea aia, vreo 3ani, se juca gura si urechi cascate numai printre picioarele noastre.
Vine femeia consulta,ciocaneste, fiica-mea curioasa se baga o vreme in seama pe acolo si la un moment dat intreaba cristalin “mama,asta e tanti doctor care ai zis tu ca nu-i buna???”
Inutil sa mai zic ca am incercat sa o dreg, dar era atat de gogonata ca n-am putut repara nimic dupa aceea si nu mai retin exact, dar nu cred ca a mai calcat doamna pe la noi. Mi-am smuls ce-mi mai ramasese din peruca,dar a fost inutil!

Posted on 3 Decembrie 2010, in Antologia gafelor and tagged , , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Nu degeaba se spune ca cei mici sunt cei mai sinceri prin inocenta lor. Asa ca mare grija la ce vorbiti in fata copiilor 🙂

  2. Bine-ai venit pe blog, Mazgalica. Adevarul este in gura copiilor. 🙂 te asteptam si pe tine cu o gafa, daca ai vreuna de impartasit.

  3. Excelenta! Dar n-as fi vrut sa fiu in pielea ta, Redsky.

  4. nici eu…inca ma simt jenata cand imi amintesc!

  5. 3-5 ani e perioada cand cei maturi nu prea atrag atentia la ceea ce vorbesc in prezenta copiilor, gresit socotind ca ei nu prea-s atenti la ce se intampla in jurul lor…drept urmare au parte de astfel de surprize 🙂

  6. Asta-mi amintește de fiul meu, căruia îi plăcea, când era mic, s-o ajute pe bunică-sa la curățenie. (Nu vă faceți probleme, că i-a trecut între timp! 😀 ) Își serba mam-mare ziua, era plin de invitați, se puneau și se strângeau farfurii, pahare, tacâmuri, platouri etc. La un moment dat, îi zice maică-mii, suficient de tare încât să audă toți: ”După ce plecă ăștia, trebuie să facem curat ca lumea!”

Lasă un răspuns

