Antologia gafelor


Caldura mare!

de Redsky

In urma cu multi ani sefii mei aveau biroul in spatiul in care lucrez si eu, incalzirea o obtineam folosind aeroterme care consumau destul de mult curent.De fiecare data cand seful se intorcea de pe teren incepea sa urle”mai opriti aerotermele astea, ca muriti aici de cald!” Ideea e ca stand pe loc era rece,dar el venit de afara si din caldura masinii, nu realiza.Refrenul se repeta zilnic.
Intr-o zi am iesit din firma sa cumpar ceva de mancare. La intoarcere arunc o privire scurta vad ca seful nu era si ma lansez in stilul deja cunoscut “mai opriti aerotermele astea, ca muriti de cald!” Am vazut ca nu rade nimeni si pana sa deslusesc misterul, il vad pe seful ridicandu-se din spatele unei masinarii, la care mesterea stand ciuciulete.
Mi-am strans falcile cazute pe jos, m-am facut ca nu vad fulgerele ce sagetau spre mine si mi-am cautat urgent de lucru cat mai departe de el,sapand cu nadejde adapost cat mai adanc sub pamant! :D

Posted on 1 Decembrie 2010, in Antologia gafelor and tagged , , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. In reclama sefu rade cu pofta! Si-n filme personajele din viata reala se comporta altfel! Insa in realitate…macar nu te-ai procopsit cu vreo „penalizare” fictiva?
    Any way am ras cu lacrimi. :))

  2. bună şi asta!! :))) N-a s-a lăsat cu repercusiuni?

  3. Sigur au ras colegii dupa plecarea sefului. 🙂
    Radem si noi acum, dar nu stiu daca tie, atunci, nu ti-a inghetat zambetul pe buze… 😉

  4. Șeful ăla trebuia să procedeze ca acela din reclama în care unul dintre angajați îl maimuțărea în timp ce îi certa pe angajați. Acolo, șeful a sfârșit prin a râde. Sper că și al tău! 😀

  5. Carmen Negoita

    Vezi dacă a luat-o gura pe dinainte? 😆 Cred că a fost în centrul atenţiei şefului o bună bucată de la incident. 😀

  6. n-am mai apucat sa raspund. n-a ras, nu prea are simtul umorului, mai ales daca cineva face poante pe seama lui. si nu stiu cum,dar mai vorbeste gura fara mine 😀
    intr-o vacanta l-am batut la rummy, nici n-apuca sa se etaleze, l-am omorat, aveam punctaj de elefant…ei,stam mai la distanta 😉

  1. Pingback: Dupã portiile de fasole… « Daurel’s Blog

  2. Pingback: Deviza-i libertate și scopul ei preasfânt « Gabriela Elena

  3. Pingback: HW. Ziua Nationala « Daurel's Blog

Lasă un răspuns

