Antologia gafelor


by Theodora

In primul an de facultate am facut o gafa de care si acum imi aduc aminte.
Aveam o colega frumoasa, 1.75 cm, un pic plinuta, cu pielea alba, trasaturi frumoase, ochii verzi, cu care ma intelegeam bine. Intr-o zi la sfarsitul orelor, a venit sotul sa o astepte.
Un tip foarte slab genul ala de piele si os, negricios rau, destul de mic in comparatie cu ea, cred ca avea in jur de 1.65, s-a a propiat de noi si eu, crezand ca vrea “sa ii faca propuneri indecente colegei de mele”, l-am repezit.
Nu mi-am imaginat ca este sotul :) Mai grav a fost si fata pe care am facut-o cand ea razand mi l-a prezentat.
Cred ca am repetat de cateva ori intrebarea.. Chiar este sotul tau? Nu se poate!
Bine ca nu s-au suparat pe mine … oricum a fost neplacut.
Si acum imi aduc aminte gafa aaia de cate ori vorbesc cu ea la telefon.

Posted on 1 Decembrie 2010, in Antologia gafelor and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Ești sigură că n-ai făcut medicina la București, Teodora?
    Că și eu aveam doi colegi căsătoriți, pe același tipic.
    Și, în plus, pe el, îl chema Lupu Laurențiu. Iar de simpatic ce ne era, fiind de felul lui cam turnător, cineva i-a scris numele pe vestiar așa:
    Lu
    Pulaurențiu.
    😀

Lasă un răspuns

