pisicutele sunt expresive


Adela zicea ca si pisicile sunte expresive. Sunt. Daca esti atent la ele poti sa vezi cand zambesc, cand sunt suparate sau furioase. Pufy, cand ii e ciuda pe ceva, ca nu facem ce ar vrea ea, isi ascute ghearele si noi trebui sa ii dam atentie. E o birmaneza tafnoasa si are multa mandrie personala. Nu se  linguseste dar cand are nevoie de afectiune, se urca pur si simplu pe mine, oriunde as sta. Cautand atentie, se aseaza pe obiectele care le folosim cel mai des. De multe ori, cand suna telefonul si nu il gasesc il caut pe sub Pufy, care doarme pe pat sau pe birou. La fel si cu telecomanda televizorului. Imaginea aceasta, nu e deloc regizata. A acaparat telecomanda. Daca o vrem, trebuie sa o observam, sa ii vorbim si sa o mangaiem pe cap, sa ii soptim la ureche ca e frumoasa, cuminte si ca o iubim. Si ea zambeste prin somn. 🙂 Cine are animalute, stie ce vorbesc.

Posted on 27 Noiembrie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , , . Bookmark the permalink. 26 comentarii.

  1. Bine-ai venit, Moromete! A fost simpatica pisicuta ta. Sau a cui o fi fost. Era o pisica bengaleza sau metisa, in orice caz. Lor, pisicilor in general, le place sa se inghesuie in locurile stramte. Se simt protejate.

  2. Am avut şi noi şi o birmaneză, acum mulţi, mulţi ani. Avea cei mai frumoşi ochi albaştri indigo din lume. Te hipnotizau. Şi îi plăcea cafeaua cu lapte. 🙂

  3. Frumoasa… Ce post de televiziune prefera? Am vazut ca ea e sefa telecomenzii. 🙂

    • televiziunea de acasa si cea cu animalute. E impresionabila cand aude pisici sau catelusi. 🙂 La emisiunile politice a renuntat demult iar talk-shourile ii provoaca reactia pe care tocmai ai observat-o. 🙂

  4. ce simpatica e! va uitati la ce hotaraste ea 😀

  5. O scumpica! Eu nu-mi pot imagina viaţa fără Gipsy al meu.
    Şi da, sunt foarte expresive animăluţele astea! Gipsy după ce intru în casă, râde. Pe bune! Îşi arată toţi dinţii, mori de râs dacă-l vezi 😀

  6. .. e geloasa, nu vrea sa privesti tv mai mult decat i-ai oferi atentie ei.

  7. Carmen Negoita

    Ce alintătură… Ştie cât de bine arată şi vrea să ne convingă şi pe noi de asta. 🙂

  8. Eu stiu ce vorbesti.
    Brucelee al meu, motanelul, este un burete de dragoste.
    Toarce fericit cand este mangaiat si simte dragostea noastra, si cand mai vrea are un mieunat-marait, o privire fixa si intepeneste in pozitia mangaiatului si asteapta… 😆
    Ma bucur ca-i al meu! 😀

    • 🙂 sa fie sanatos, jucaus si dormic de mangaieri! E un motan fericit pentru ca e iubit. Pisicile sunt foarte simpatice si amuzante. Iar calitatea lor cea mai mare este ca stiu sa se joace si sa ne faca sa radem, oricat de incruntati am fi.

  9. Ce-as mai smotoci o pisica!

  10. te inteleg perfect 🙂 Tomasino al meu, cand se simte neglijat, umbla prin casa din urma mea pana nu-l iau in brate 🙂

  11. Îmi plac atât de mult toate animalele. Am crescut înconjurat de multe „lighioane” (aşa le alint cu drag!). Despre câini am mai scris pe la mine, dar şi pisicile mi-s tare dragi. La casa părinţilor avem nu mai puţin decât 7 pisici. De toate culorile, dar mai ales negre! Sunt nişte jucăuşe! Şi sunt „topite” după …cutii! Ca şi în filmuleţul de la Moromete, odată s-au îngrămădit toate într-o singură cutie! Erau de tot hazul!
    Sufleţele drăgălaşe! 🙂

  1. Pingback: Pui de pasare colibri salvat « Gabriela Elena

  2. Pingback: PANORAMĂ DE LA CETATEA BRAŞOVULUI (4) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  3. Pingback: DACĂ E DUMINICĂ, E… FOLK (34) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

