folk- o poveste „din copilarie”


Posted on 27 Noiembrie 2010, in Muzica and tagged , , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Te pup, pentru cadoul ăsta şi nu numai. 🙂 Începe să miroasă a sărbători de iarnă, pe care eu le iubesc de mor!

    • ti-o dedic cu tot dragul, tie si tuturor celor care poposesc pe blogul meu. E o piesa iubita, de pe vremea adolescentei, cu miros de busuioc si miros de mere coapte. 🙂

  2. foarte frumoasă muzică.Merge la inimă.

  3. Superba! Uite inca o piesa frumoasa:

  4. Cine nu a trait asa ceva nu stie ce a pierdut,intr-un cantec toata copilaria,frumos .

    • Da. Ai dreptate. Eu imi amintesc si acum zilele pretrecute la bunicii mei. Cu mere coapte in cuptor, cu paine de casa tinuta intr-un servet de panza. Cand facea paine, bunica de facea noua, copiilor, „pupeze”. Din aluat de paine, niste figurine si le punea drept ochi, boabe de fasole. Am multe amintiri frumoase din copilarie, din vacantele petrecute cu bunicii.

  5. Carmen Negoita

    Deja ne-ai adus Crăciunul mai aproape. 🙂 Faină melodia.

  6. Ma bucur ca ti-a placut, Carmen. 🙂

  1. Pingback: PANORAMĂ DE LA CETATEA BRAŞOVULUI (5) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

