Desperado


 

Posted on 22 Noiembrie 2010, in Muzica and tagged . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Piesă bună. Băieţii de la Desperado au produs şi produc muzică bună…

  2. da…mi-am amintit de piesa asta, datorita expresiei din postul anterior:” beu-ai fotoghin!”. Cam asa zic tarancile infuriate, pe la noi. 🙂 Ascultam intr-un interviu vechi, cu cei de la Desperado, ca soacra unuia dintre ei, e izvorul viu de expresii si subiecte, pentru piese lor. 🙂 Chiar faceau referire la piesa aceasta. 🙂

  3. Carmen Negoita

    A trecut mult timp de când nu i-am mai ascultat. Mă bucur i-ai readus în prim plan. Faină piesa. 🙂

  4. Da. Pacat ca nu mai scot piese noi. Ori poate ca nu le-am auzit eu.

  5. Cei mai tari!

  1. Pingback: CETATEA BRAŞOVULUI (9) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

