Motocicleta de sezon


 

 

Uitasem cum se numesc celebrele motociclete americane. Mi-am adus aminte de ele, vorbind despre Nicu Covaci de la Phoenix. Si uite-asa am dat peste imaginea aceasta. E adevarat ca nu e un Harley-Davidson dar e o motocicleta frumoasa care face parte din categoria: ” se poarta toamna aceasta„. Cand o vad cat e de frumoasa, mai ca-mi vine si mie sa-mi iau o motocicleta.

Posted on 20 Noiembrie 2010, in diverse. Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. foarte faina… si daca avea floricele era faina. 🙂

  2. parca-i din zahar ars. 🙂

  3. nu sunt amatoare de motociclete, dar asta e… tare 🙂 imi place 🙂

  4. Nici eu nu sunt amatoare. Chiar ma enerveaza zgomotul lor, dar pe al acesteia, parca l-as putea suporta. 🙂

  5. La noi e pauza pe acest aspect din pacate.

  6. la aspectul motociclete?

Lasă un răspuns

