Trebuie sa cititi!


Intru uneori pe blogul lui Lilee. Azi am ras cu lacrimi citind povestea cu camila si gramatica.  Eu nu am nici un merit. Lilee da, pentru ca e buna povestitoare si e plina de umor. Cand ai nevoie de o doza zilnica de buna dispozitie e suficient sa poposesti pe la ea.

Posted on 10 Noiembrie 2010, in Povestiri din Cartier and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. 🙂 am citit.E comic într-adevăr.Mulțumim de atenționare.

  2. Carmen Negoita

    Haios tatăl lui Lilee. Dar şi fata că are talent la povestit. 🙂

  3. Gata, am fugit la Lilee, că tare am nevoie de o doză de bună-dispoziție! 😀

  4. ia sa ma duc si eu fuguţa! mulţumim Găbiţa de recomandare!
    O zi frumoasă-ţi doresc! :*

  5. Gata, am luat act, ma duc pe la ea chiar acum, Gabito, mersi mult pentru pont 🙂

  6. La naiba, ca momentan nu incarca link-ul 😀 O sa revin 😀

  1. Pingback: Moartea lui Nicolae Labiş între accident şi crimă « ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR

  2. Pingback: Năbădăiosu` şi muzica « Cristian Dima

  3. Pingback: Zâmbesc. Ce îndrăzneală! « Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: Măria | Amour de jour

  5. Pingback: Povara învăţăturii « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  6. Pingback: PAstilele (etapa a VII-a) « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  7. Pingback: Fugarul « Cristian Dima

  8. Pingback: Poveste de vis (13) « Blogul lui Teo Negură

  9. Pingback: Moartea lui Nicolae Labiş între accident şi crimă | Proliteratura

  10. Pingback: Moartea lui Nicolae Labiş între accident şi crimă | Pro literatura

Lasă un răspuns

