Constatare


Primesc un  mail zilele acestea.

„Un barbat si sotia lui s-au certat si au decis sa nu mai
vorbeasca unul cu celalalt.

La un moment dat, barbatul si-a dat seama ca in ziua urmatoare
avea nevoie ca sotia sa sa-l trezeasca la ora 5.00 pentru un
zbor de afaceri.

Nedorind sa fie primul care sa rupa tacerea (si sa piarda),
a scris pe o bucata de hartie „Te rog sa ma trezesti la
ora 5.00 ” si a lasat biletul unde stia ca sotia
sa o sa-l gaseasca.
In dimineata urmatoare, barbatul se trezeste si descopera
ca este ora 9.00 si ca a pierdut avionul.
Furios, tocmai se pregatea sa se certe cu sotia lui ca nu
l-a trezit, cand a observat un biletel langa pat: „Este
ora 5.00.Trezeste-te !”.

Concluzia: barbatii nu sunt echipati pentru genul acesta de
competitii.
Se poate ca Dumnezeu a creat barbatul inaintea femeii, dar
intotdeauna exista o ciorna inainte de capodopera !”

Morala: barbatii nu au nevoie de competitii acasa de aceea isi vor alege mereu o nevasta de o inteligenta medie dar draguta.

Posted on 10 Noiembrie 2010, in Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. alegerea nevestei, adica toate femeile maritate au iq-ul franat la…mediu ? hihi no ofence, eu nu cred asta

  2. asa…vazui si eu…dar nu chiar toti vor…medii, e un eufemism pt. …

  3. Hmmmm…nu-i bine.Oare de ce s-au certat? N-a meritat să nu vorbescă 😀 !!!

  4. Carmen Negoita

    Am citit-o şi eu mai demult şi m-am amuzat. Dacă prevedea o astfel de variantă de răspuns, poate că alegea ceasul şi nu mai pierdea nici avionul. Dar poate e mai bine, aşa stă acasă şi poate ajunge la concluzia că evitarea dialogului nu rezolvă absolut nimic. Ba din contră.

  5. Sigur asa se face la a doua incercare…
    La prima casatorie se pune pata si gata…
    PS. Eu sunt la prima si-mi ajunge…Bat in lemn !

    • felicitari! 🙂 inseamna ca nu ai avut probleme de comunicare, nu atat de grave. Si nici nu a existat tentatia de a pune la incercare hotararea sau ambitia partenerei la un moment dat.
      Eu cand „ma certam” cu fost meu sot -si a trecut de atunci un numar de ani- nu ii vorbeam. Nu ne certam, in sensul ca ridicam tonul. Era cea mai mare pedeapsa sa nu vorbesc. Noi oricum nu eram genul foarte comunicativi. Cel mai mult a durat cand, doua saptamani, nu am schimbat o vorba. De aceea, eu inteleg perfect cum a fost chestia cu biletul.

  6. 🙂 „Se poate ca Dumnezeu a creat barbatul inaintea femeii, dar intotdeauna exista o ciorna inainte de capodopera !” -asta mi-a placut tare 🙂
    „barbatii nu sunt echipati pentru genul acesta de
    competitii.” – da, dar mai trebuie sa inteleaga si ei acest lucru 🙂

    • e foarte bine cand inteleg. 🙂 Mai grav e cand sunt luati prin suprindere. Imi amintesc de conversatiile cu fostul meu sot. De fiecare data cand ii spuneam:” hai sa iti spun ceva”, el se uita la mine cu mari retineri si ma intreba:” ce ai mai facut?” 🙂

  7. Logică cam blondă. Scuze, dar, după ce l-a făcut pe Adam, Dumnezeu a făcut-o pe Eva şi a exclamat: mi-am ieşit din mână! Şi s-a potolit.

  1. Pingback: Doi autostopişti, un nebun şi trabantul lui « Noaptebunacopii's Blog

  2. Pingback: BRAŞOV – PANORAMĂ DE LA TURNUL ALB (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

