Regasire


M-am intors. Mi-a fost dor de voi. M-am mutat de la bloc la casa, asa ca operatiunea aceasta a fost solicitanta si obositoare. Abia azi mi-au instalat internetul asa ca, profit de acest moment sa va imbratisez cu drag, pe toti cei care mi-ati batut la usa, ati intrat pe blog si mi-ati lasat gandurile voastre frumoase. Sunt aici si de azi, revin cu noi povestiri. Pana atunci, sa ascultam o piesa faina.

Posted on 1 Noiembrie 2010, in Muzica and tagged . Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Bine ai revenit! Mă bucur pentru mutarea ta. Să fie cu noroc! 🙂

  2. Multumesc Adela. Am primit odata cu casa, o pisica neagra si un catel mic maro. 🙂 Primele cadouri de casa noua.

  3. Tot de casă nouă, nu dai şi tu un vot pentru PA-ul meu „Între cer şi pământ”, aici: http://calinhera.wordpress.com/2010/10/31/acoperisul-cel-mai-cel-voturi-proza-arhiscurta/ ?
    PA-ul ştii unde îl găseşti. 😀

  4. Bine ai revenit.Să-ți fie casă nouă comodă și plăcută.

  5. Ce frumos că ai primit acest cadou.Sper că se înțeleg bine câinele și pisica.

  6. bine ca ai terminat. sa fie intr-un ceas bun!

  7. sa fii sanatoasa in casa noua! bine ai revenit!

  8. Ce frumos e la casaaaaa! vreau si euuu! si ce cadouri frumoase ai primit!! Brava! Felicitarile mele sincere! Te pup, Găbiţă dragă!

  9. Eu care locuiesc la bloc de 25 de ani am fost total derutata. In prima zi stateam in pat, inconjurata de lucrurile mele pe care nu le despachetasem si reflectam cu tristete:”oare cine m-o fi pus sa ma mut?”. Acum m-am obisnuit si cu ideea si cu linistea iar vecinii sunt foarte simpatici. M-au primit cu caldura si m-au facut sa ma simt ca intr-o familie. Mi-e dor inca de camera mea, cu vedere spre rasarit, de unde faceam poze splendide. Si de balconul meu frumos. Dar ma impac cu gandul ca aici am doua gradinite in care voi planta, chiar saptamana aceasta, lalele si zambile. Abia astept sa-l vad pe Mirciulica, cum va sapa gradina. El nu a facut asta niciodata. De la mouse la harlet e un pas urias. 🙂 Va astept la mine, dupa ca ma instalez si gases pentru fiecare lucrusor, locul lui. Te pup si eu Georgiana! 🙂

  10. Îţi doresc să te bucuri din plin de noul…”cuib” alături de cei dragi! Şi să aduni, şi aici, la fel de multe şi frumoase „poveşti de viaţă”!
    Numai bine, Gabriela!

    • multumesc Alex. Cei dragi sunt in ordine: Mircea, Pufy birmaneza, Blacky pisica neagra venita odata cu casa si partenerul ei de curte si de joaca, Radu, catelul maro. Povestile de viata se nasc la fiecare clipa. Iti multumesc de urari si de ganduri bune! Acum era impartita intre activitatile din gradina si cele din bucatarie. 🙂

  11. Casă de piatră! Pardon: trebuia să pun semnul întrebării, nu pe cel al mirării!

  12. Nu e de piatra…si e genul de urare care se face la nunti. Nu ma marit….inca. 🙂

Lasă un răspuns

