adica eu?


Posted on 29 Octombrie 2010, in Muzica and tagged , . Bookmark the permalink. 26 comentarii.

  1. Adică bine zici!:) Un weekend plăcut să ai.

  2. Ne-a fost dor de tine! 🙂

  3. De ce nu? Şi tu eşti în visul cuiva! Ai grijă să nu-l trezeşti!

  4. Când eram la liceu (cam demult….), aşa ce mai ascultam discul cu acest nume, al celor de la Compact… Cântece frumoase!
    Mersi pentru reamintire, Gabriela! 🙂

  5. pai, da! 🙂 or noi nustim niciodata intr-a cui vise locuim 😉

  6. mai descoperim cu timpul, unele niciodata 😉

  7. Fiecare vis poarta o imagine poate a ta, a mea…
    Bine te-am gasit, la timp de visare, „fata din vis”!

    Gabriela Elena o saluta pe…Gabriela! 🙂

  8. i-am revazut dupa multi ani, de 8martie,intr-un concert.piesele erau orchestrate diferit dar ceva din aroma studentiei s-a pastrat.am cantat cat m-a tinut vocea 😉
    si din vis si din realitate. poti fi exact cea care doresti sa fii!

    • da? „Ce mirare ca sunt!” ar fi zis poetul.
      „E o întâmplare a fiintei mele
      si atunci fericirea dinlauntrul meu
      e mai puternica decât mine, decât oasele mele,
      pe care mi le scrisnesti intr-o imbratisare
      mereu dureroasa, minunata mereu. „

  1. Pingback: Între cer şi pământ « Noaptebunacopii's Blog

  2. Pingback: Silavaracald » Exist

  3. Pingback: Poveste de vis (11) « Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: Peron cu mireasmă de romanţă (1) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

