dimineata la Cluj


 

 

 

 

Posted on 23 Octombrie 2010, in impresionante and tagged , . Bookmark the permalink. 22 comentarii.

  1. gabico, ce culori superbe!cand vezi asa o desfasurare de forte, parca viata capata alt sens si frumusetea adevarata iti umple sufletul!
    weekend placut 😉

    • eu ma trezesc foarte devreme dimineata. Imi place sa admir fiecare rasarit de soare dar acesta a fost unul neobisnuit. A fost foarte frig, -4 grade si cred ca e o parte a explicatiei acestui fenomen. In decurs de cateva minute, cerul si-a schimbat culoarea, de la rosu si vinetiu la alb-gri metalic. O senzatia stranie te incearca atunci cand vezi asa ceva. Omul e atat de mic si de insginifiant fata de maretia si fortele naturii. Trebuie sa ne bucuram ca am primit macar rolul de spactatori in univers.

  2. Da, da, daaaa! Asta am văzut și eu azi-dimineață, dar n-am avut aparatul foto la mine! Să înnebunești și nu alta. Ultimele trei sunt apocaliptice pur și simplu!

  3. Superb rasarit de soare…!!! Pentru asta chiar imi pare rau ca nu-s matinal.
    Am mai vazut asa simfonie de culori o singura data, da’ nu era rasarit ci apus, si aterizam la Dhahram in Arabia Saudita. Eram inca in aer si privelistea a fost incredibila. A ramas imprimata pe retina si-acum, cand am vazut imaginile tale, am tresarit.
    Felicitari pentru reusita!

  4. cu ce aparat sunt facute?
    Ori era peisajul mirific, ori ai un aparat profesional cert este ca ai mana si ochi de fotograf!

    • Nu am aparat profesional. E unul digital, obisnuit si nici nu sunt profesionista. Nu le-am prelucrat deloc, ca nu ma pricep. Natura a facut totul. Eu doar am asistat si am suprins momentul.

  5. Bine ca! Şi eu ce răsărit mai arăt lui Giana? Mi-ai luat-o înainte…

  6. Superbe fotografii… Ca intotdeauna, natura reuseste sa ne uimeasca! Bine ca mai este si cineva pe faza sa faca si poze, ca sa ne putem bucura cu totii… 🙂

    • Exact la asta ma gandeam si eu. Trebuie sa ne bucuram ca avem sansa sa fim spectatori la reprezentatia de forte si de frumusete a naturii. In asta consta bucuria de a trai.

  7. E unul din orasele pe care n-ai cum sa nu le iubesti. E drept, eu sunt un ardelean si spun asta, dar tare mi-e drag Clujul 🙂

    • Te asteptam cu drag la Cluj. Cand m-am mutat aici, m-am simti ca acasa, ca si cand aici as fi locuit si trai de cand lumea si doar eu am ratacit pe undeva. 🙂 Acesta e sentimentul pe care ti-l imprima orasul.

  8. Este foarte plăcut să te trezești la o astfel de dimineață.Îți dă poftă și elan.Frumoase fotografiile alese.

  9. superbe pozele
    si eu, in fiecare dimineata cand plec la scoala, ce n-as da sa am aparatul de fotografiat la mine
    🙂
    oricum, foarte frumos ❤

  1. Pingback: Poveste de vis (10) « Blogul lui Teo Negură

  2. Pingback: Mesaj purtat de vânt… « Cristian Dima

  3. Pingback: O mână de frunze şi un premiu din suflet « Noaptebunacopii's Blog

  4. Pingback: Silavaracald » Toamna pe deal

Lasă un răspuns

