pisicile Elisabetei


Azi, a fost o zi ploioasa de toamna, cenusie si morocanoasa. Am fost pana in cartierul Manastur si am trecut pe langa blocul unei prietene dragi. Nu am vazut-o de cativa ani asa ca mi-am zis sa ma duc sa o vad. Stiu ca are pisici. E o iubitoare de animale, un om cu suflet cald. Azi, avea noua. Cinci ale sale si alte cateva micute care isi asteptau stapani, niste pisoi abandonati de oameni fara suflet si minte cine stie pe unde, in camp, la marginea orasului, sau pe langa blocuri. Noroc cu Bety care i-a gasit si ii ingrijeste cu drag. Vreti sa ii vedeti?Daca unele sunt neclare, asta e din doua motive, eu nu sunt profesionista dar nici pisicile nu au stat cuminti sa fie pozate.

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 20 Octombrie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , . Bookmark the permalink. 28 comentarii.

  1. Carmen Negoita

    Scumpe foc. N-aş putea spune că mi-a plăcut vreuna mai mult. Toate-s frumoase şi haioase. Fiecare are acel ceva al ei. 🙂

  2. Azi m-am jucat cu ele si am venit acasa deconectata si binedispusa. 🙂 Pisoiasul mic si negru mieuna sa il iau in brate. mai are o surioara identica.Iar pisica neagra cu ochii verzi-aurii mai are o sora identica. Motanul persan azi a fost tafnos si nu m-a prea bagat in seama, iar norvegiana de padure, cu nasucul ei pictat si ochii albastri s-a bucurat sa ma revada. Toate m-au luat in primire.

  3. Foarte drăguţe toate, dar cea albă m-a dat gata…

  4. Frumoasele acestea mi-au amintit de profesoara mea de franceză care avea 11 la număr, jucăușe, frumoase…feline în toată regula.
    Într-un final am sfârșit prin a avea și eu un motan pe care l-am botezat PISU și era răsfățatul casei. Mânca numai ficăței de pui, smântână și alte minunății.

    La țară s-a suit în pod și a adormit lângă șoarece, iar somnul meu adio, șoarecele se răsfăța cu porumbul de floricele.

    Pupici geaninoși peste normă!

    • Geanina, poate era genul de pisica plina de personalitate, aristocrata, care nu se coboara la nivelul unui soarece. Si eu am o pisica birmaneza. Pufy. Nu mananca soareci. Uneori vaneaza pasarele, din balcon, asa, de amorul artei. Si mananca doar anumite tipuri de wiskas din pliculet. Dar face parte din familie. O avem de 11 ani asa ca are si ea dreptul la mofturi personale. 🙂
      Te pup si eu si iti doresc o zi frumoasa!

  5. simpatice. ma inteleg bine cu animalele altora, dar inca nu m-am convins ca mi-as dori sa ingrijesc unul personal. poate in viitor 😉

  6. Acum doi ani am avut în curte nu mai puțin de 13 pisici. Fătaseră mâța aia bătrână și două dintre fetele ei. A fost teroare. Oricât de atenți eram, tot ne încălțam zilnic cu câte un pisoiaș. 😀

    • nu stiu de ce a ajuns la spamuri mesajul tau dar l-am recuperat. 13 pisici? Can am ajuns l Bety, mi-a zis oarecum jenata care are un excedent de pisici. Pe langa cele 5 ale ei mai are patru. 🙂 e greu cu o familie atat de numeroasa, mai ales ca pisicutele sunt pline de energie si nu stau o secunda locului. 🙂

  7. hm, am si eu cateva, toate personalitati 🙂 fiecare cu tabieturile si mofturile sale, dar nu poti sa nu le ei in seama – cum ai spus si tu – fac parte din familie 🙂

  8. aia cenusie cu botic roz e mortală!!

  9. Sărut mâna.Avem și noi în „dotare” o mâță bălțată 4 culori,așa cum are prietena ta.La noi se cheamă „Bălți” și o voi prezente în curând pe blog.Acum că am descoperit blogul tău și mai mult îmi și place de el voi reveni să citesc mai multe.

  10. PS:poate am greșit și sunt numai trei culori,dar tot bălțată e 🙂

  1. Pingback: CU UN PAS MAI APROAPE « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  2. Pingback: Eu tac « Blogul lui Teo Negură

  3. Pingback: Bucătăria sufletelor « Cristian Dima

  4. Pingback: Fiica toamnei « Cristian Dima

  5. Pingback: Susţinem moţiunea de cenzură | Ioan Usca

  6. Pingback: EVADARE ÎN TOAMNĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  7. Pingback: Cântec de munte – Ardeu 5 « Cristian Dima

  8. Pingback: Cea mai gazdă bună (clasament proză arhiscurtă) « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

