gloxinia si torenia


Doua flori inrudite au ales sa imparta acelasi ghiveci. Evident ca nu mi-au cerut voie. Au fost doar ele, de capul lor. Si uite ce-a iesit!

Posted on 15 Octombrie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , , , . Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. vad ca ti-ai pus in gand sa ne faci toamna mult mai placuta si collorata decat se arata anul acesta, delectandu-ne cu aceste minunate flori 😉

  2. la mine e toamna-vara-primavara. 🙂

  3. Carmen Negoita

    Căţeluşul se înţelege cu pisica… gloxinia cu toreni în acelaşi ghiveci… numai înţelegere şi armonie găsesc la tine acasă. Şi nici nu mă miră asta. 🙂

  4. Catelusul si-a gasit alti stapani, o familie iubitoare, cu curte mare. Are inca un prietn acolo, un alt catel iar familia aceea are un baietel care e topit dupa el. Ii simt lipsa si in primele zile nu-mi gaseam locul. Acum m-am linistit pentru ca stiu ca ii e bine, are o casa si o familie. E un catel la casa lui. 🙂

  5. Am şi eu la birou aşa ceva. La cea care arată ca un clopoţel i-am pus numele Zâna pestriţă şi participă la Petaliada lui Dan!

  6. aha…ai un astfel de maraton al petalelor la tine pe blog? Foarte frumos. 🙂

  7. Foarte frumos! Eu la plantele de interior nu prea ma pricep, spre rusinea mea si cand vad pe la altii flori asa frumoase, cum e gloxinia ta, cad in admiratie. Felicitari!

  8. La mine-au „explodat” violetele de Parma! Vara n-au fost aşa frumoase, ciudat… 🙂
    Uikend plăcut, Găbiţa!

    • nu stiu de ce, spre sfarsitu toamnei florile incep sa infloreasca spectaculos. Hai posteaza=le sa le vedem si noi pe Violetele din Parma. Weekned placut si tie, Georgiana!

  9. ce culori frumoase!
    aici ploua mocaneste si eu imi trag nasul in pat…tare bine imi pica imaginile tale 😉

    • si la noi ploua si e ceata. Si maine cred ca o sa fie la fel. Am iesit cateva ore in oras si apoi, am stat la televizor. Recuperez ca nu l-am deschis saptamana asta. 🙂

  10. Mamăăăă, ce nume stâlcite au florile astea frumoase!

  1. Pingback: Necrolog « Cristian Dima

  2. Pingback: RĂTĂCIRE « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  3. Pingback: Poveste de vis (9) « Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: Beţie… « Cristian Dima

Lasă un răspuns

