roz delicat la birou


Am cumparat mai demult un ghiveci cu impatiens si acum in plina toamna s-a hotarat sa infloreasca. A fost greu sa-i gasesc locul potrivit. Va invit si pe voi sa va delectati cu o doza de roz delicat.

Posted on 14 Octombrie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. 🙂 Adela am o multime de flori. UIte…pentru tine mai postez una frumoasa cu flori albastre. 🙂

  2. Carmen Negoita

    S-a hotărât să se împotrivească toamnei. Ţi-am mai zis eu că în casa ta s-a stabilit primăvara. Când îmi va fi dor de ea, voi ştii unde să o caut.

  3. la mine in casa si in suflet e o primavara continua. 🙂

  4. Potrivit pentru birou acest roz!

  5. ma gandeam eu ca iti place. 🙂 Tie oricum iti place natura si ce e mai frumos decat sa pastrezi anotimpurile calde, macar in camera. O seara placuta tie si vise frumoase lui Ulise!

  6. ce frumoooooooosssssssssss!!!

  7. pentru bucuria ochilor 🙂 ce mai pot sa zic; foarte, foarte!..

  8. eu imi clatesc zilnic ochii in culorile lor. Poate de aceea cresc si infloresc pana tarziu, in iarna. 🙂

Lasă un răspuns

