flori albastre cu dragoste


Am mai scris despre plata aceasta cu flori albastre-Plumbago. E o frumusete. Cand ma uit la ea mi se lumineaza ochii.

Posted on 14 Octombrie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. ce de flori ! am si eu un cactus imens, ne uram, el ma inteapa, eu il injur, hihihi

  2. e cazul sa ai si alte flori. cactusul nu e genul de planta care ti se potriveste. 🙂

  3. Carmen Negoita

    Nu numai ţie ţi se luminează ochii. Are multă delicateţe şi gingăşie în ea.

  4. mi-e foarte draga. Cand am venit cu ea acasa, doata lumea de pe strada intorcea capul…dupa ea, evident, nu dupa mine. 🙂 Are o culoare care parca te cheama.

  1. Pingback: Oamenii din autobuz… « Cristian Dima

Lasă un răspuns

