vanatoarea e mai frumoasa


Vanatoarea s-a terminat in zori, dupa o noapte de urmariri si panda prin hatisuri. Miroase a moarte si a victorie, a zbatere si a truda. Animalul sta expus pe capota masinii, in lumina diminetii, etalandu-si ultimele clipe din efemera lui frumusete. Atat de ispititoare incat trebuia sa ii apartina lui. Viata a zburat printre ramurile padurii risipita de focul armei.Vanatorul comtempla cu mandrie vanatul si cu regret ca jocul s-a sfarsit. Vanatoarea e mult mai frumoasa decat prada! Razele soarelui scalda in lumina tabloul de final.

Posted on 10 Octombrie 2010, in Povestiri din Cartier and tagged , , . Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. Pentru mine vanatoarea clasica nu poate fi frumoasa. Prefer „vanatoarea” cu binoclu sau cu aparatul foto.

  2. Nu ma refeream la vanatoarea clasica. :)Nici macar nu-mi place. Cu binoclul sau aparatul foto e un fel de vanatoare. Relatiile interumane pot constitui un fel de vanatoare.

  3. Cam slăbuță captura. Și mult prea siliconată. Mi-i că mi s-o lipi de dinți și mi s-o opri în gât dacă aș încerca să mănânc friptură făcută din gloaba aia! 😀

  4. Se laudă cu aşa trofeu. Un exemplar rar.

  5. 🙂 cred ca prada este la fel de frumoasa ca vanatoarea in acest caz… m-am amuzat. o zi frumoasa!

  6. Carmen Negoita

    Frumos PA, Gabriela… în stilul tău caracteristic… Ai dreptate, vânătoarea poate fi mai frumoasă decât prada. Eu vânez cu aparatul foto… dar îmi plac amândouă în egală măsură: şi vânătoarea şi prada sau fotografia propriu-zisă. 🙂 Sper că nu te superi dacă am lăsat un comentariu la Călin Hera cu link către articolul tău. Ar fi păcat să nu se regăsească şi PA-ul tău pe lângă celelalte. Este mult prea frumos.

  1. Pingback: Traficantul – Provocare de weekend « Cristian Dima

  2. Pingback: Proză arhiscurtă de weekend « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  3. Pingback: Alegeti PA-ul de weekend « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  4. Pingback: Cinci săptămâni în palon « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

