Ploua stele


Posted on 5 Octombrie 2010, in Muzica and tagged , . Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. miscellaneous11

    Ah, cât îmi place această melodie de la Hara. 🙂 Foarte frumoasă.

  2. Dar stii ca imaginile sunt chiar de la nunta lui Flavius Buzila? 🙂 Mie imi place Hara de multi ani, de la primele lor piese. Si am ramas, cu sufletul atarnat de muzica lor.

  3. miscellaneous11

    Da, mi se pare că văzusem un reportaj sau în orice caz, o știre cu ei. Eu n-am așa vechime în ”plăcutul” lor, dar de vreo 2 ani îi ascult cu plăcere.

  4. Eu ii ascult de vreo 8. Pacat ca la noi sunt promovate fatute fara voce dar cu fuste scurte. fetele acestea fac payback si dau din toate rotunjimile trupului lor, plimbat pe la solar, etalandu-si zeci de toalete. Nici macar nu mai indraznesc de intru pe canalele de muzica de la televizor.

  5. Îmi place tot ce cântă Hara. E formația mea românească preferată. Păcat că n-au parte de o promovare pe măsură, așa cum zici. Îi mai aud pe National-fm, care difuzează doar muzică românească.

  6. nici nu stiam de ei.ma updatez acum,multumesc!

  7. retractez, „oare cine” o stiam, dar nu stiam cine canta. am reascultat „iubire,bibelou de portelan”. asta n-o cantau cei de la mondial?

  8. Foarte bună alegerea muzicală. Hara – o amprentă originală în peisaj.

  9. Buni băieţii ăştia. I-am văzut într-un concert la Iaşi. A fost o nebunie, îţi dai seama!!
    O seară frumoasă, Găbiţa dragă!

  10. Carmen Negoita

    Foarte bună alegere. Sunt topită după Hara. 🙂 Păcat că nu prea sunt promovaţi.

Lasă un răspuns

