florile toamnei


Florile toamnei sunt vesele in balcon. Muscatele infloresc nebunatice, crizantema alba e incarcata de boboci iar craitele isi fac de cap. In casa insa, e vara. Anthurium are acum vreo 10 flori roz, bougainvillea a inflorit iar begoniile sunt inca pline de de flori. Gherbera, dipladenia si torenia ocupa singure o fereastra intreaga.

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 27 Septembrie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 21 comentarii.

  1. Doamne,ce frumoase sunt florile tale!
    Gabriela,trebuie sa fii un om de foarte aleasa calitate daca iubesti atat de mult florile.Ceea ce m-a frapat mai mult a fost bugainvillia=floarea mea preferata=de la tropice.Am fost in Costa Rica si acolo aceasta minunatie precum si =trandafirul japonez= cresc langa fiecare drum de tara in cea mai ”desantata”salbaticie.Bugainvillia are atatea culori incat nu le poti numara.Poate sunt una din motivele pentru care mi-ar placea sa locuiesc la tropice.

    • Multumesc Marta. Esti foarte draguta. Imi plac florile. Am mai multe decat cele postate. Le-am pozat insa pe cele mai spectaculoare si cu flori viu colorate. Bougainvillea e floarea mea preferata. Am doua, insa pe asta am primit-o recent, era mica. A crescut repede si a inflorit. :)Am si trandafiri japonezi, leandri si altele.

  2. I-am spus sotiei sa cultive doar plante romanesti, respectiv cele perfect aclimatizate; trandafirii japonezi si chiar leandrii, ne-au dat batai de cap…
    Sa vad daca ma asculta…

    • ei….pot fi si plante exotice daca le respecti conditiile de viata. Merita sa incerci pentru ca sunt frumose si viu colorate. Si in plus, mai aduc vacantele aproape de tine. :)Leandrul are nevoie de soare mult, cel putin 8 ore pe zi, nu are nevoie de ingrasaminte si nu suporta temperaturi mai mici de 10-12 grade. Trandafirii japonezi prefera locurile insorite sau semiumbrite, umiditate moderata, nu le plac curentii de aer, si au nevoie de ingrasamant de doua ori pe luna in perioada de inflorire. Prefera temperaturi peste 16 grade celsius.

  3. Superbe flori. O casă împodobită cu aceste frumuseţi este ca o „gură de rai”! Ferice de cine le îngrijeşte şi le admiră!

  4. respira frumusete si culoare. Ma trezesc cu ochii la ele si ma bucur de prezenta lor tot timpul zilei. 🙂 Ascult simfonia florilor la mine acasa. Zi de zi.

  5. Afară-i toamnă, iar în balconul tău s-a refugiat primăvara. 🙂 Pun pariu că va rămâne acolo şi peste iarnă. E mult prea frumos ca să mai plece. Mă mir că nu le-a jumulit Oby 😀

  6. Florile astea reflectă sufletul tău! Ştii, florile nu înfloresc în mâinile oricui. 🙂

  7. Au inflorit frumos pentru ca reflecta o parte din mine, poate cea mai buna. Multumesc de trecere! 🙂

  8. Ce frumos!!ce placere sa trec pe-aici mai ales cand ne delectezi cu minunatele tale flori! Credca le-am admirat de vre-o 3 ori la rand 🙂

  9. Frumoase, atat de frumoase… Am inceput sa aduc in casa o parte din muscate si chiar daca aratau splendid in gradina in casa arata parca si mai bine. Nu am suficiente ferestre pentru cate flori as vrea sa tin in casa.

  10. Fereastra ta face ca si serile de toamna mohorate sa arate ca diminetile vesele de vara timpurie. 🙂

  1. Pingback: S-AU VĂZUT… S-AU PLĂCUT « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

