Mi-e dor de un joc ardelenesc


Apoi daca nu stiti ce au ardelenii in suflet trebuie sa aflati. Jocul si voia buna. Mi-e drag sa ascult muzica noastra populara si sa vad jocurile ardelenesti, sa ascult fetele „piunind” si sa vad feciorii „batand pe picior”, adevarate demonstratii de virtuozitate. Nu e cu nimic mai spectaculos cazaciocul sau alte dansuri populare decat cele ale noastre. Va invit sa vedeti o inregistrare cu Ansamblul Dor Transilvan din Cluj Napoca.

Si un dans tiganesc la fel de spectaculos ca si primul.

Si nu se putea sa nu pun si o formatie de dansuri de la mine de la Dej cu un joc osenesc.

Posted on 17 Septembrie 2010, in Muzica and tagged . Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. Superbe selecții Gabriela! Avem aur aici în Ardeal!

  2. Da. Imi amintesc cand eram copila ca nu imi placea muzica populara. Acum mi-e draga si imi place sa o ascult.

  3. Faine dansuri, iar de muzică nu mai am cuvinte. Plăcut este Ardealul cu tot ce are. 🙂

  4. Da. Multumesc Carmen. Esti draguta si te asteptam in Ardeal cu draga inima. 🙂

  5. Mie mi-e dor de Ardeal in fiecare zi! Tare-mi mai place…

  6. S-ar putea ca oșenii să nu fie de-acord că i-ai făcut ardeleni. 😀

  7. Are dreptate Melania, iar osenii sunt cam rai…
    Gabi, stiu ca-ti plac florile, e un concurs la mine pe blog. Nu te bagi?

  8. Din Dej, noa, din Dej…
    PS. In satul meu, Pomi (SM)era in copilarie o borna kilometrica: DEJ, 100 KM.
    Dejeanul Talos Simion, Dumnezeu sa-l odihneasca, s-a aventurat cu motoreta, acum 40 de ani,de zeci de ori, de dragul sora-mi…
    Tot pe atunci, am dansat la nunta lor sub Dealul Florilor…

  9. Nu ştiu alţii cum sunt, dar ardelenii ştiu să se distreze.
    Frumoasă selecţia.
    http://cammely.wordpress.com/2010/09/27/majoratul-sarbatorii-castanelor/

  1. Pingback: ÎMBRĂŢIŞĂRI DE TOAMNĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  2. Pingback: GÂNDURI DE TOAMNĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

