Cateii mei


Mai tineti minte? Trei ghemotoace de blana pe care le-am hranit sa creasca marisori sa poata face nazbatai prin casa.

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 15 Septembrie 2010, in plante, flori si animalute and tagged . Bookmark the permalink. 35 comentarii.

  1. Cel cu alb si negru e scump foc. Dacă stăteam la curte, zău că băteam drumul până la Cluj după el. 🙂 Bine că pisica îi tolerează, la cât sunt ei de năzdrăvani.

  2. frumosi, ala cu negru e preferatul meu.

  3. Sunt superbi, şi ei şi pisicuţa. Să-ţi trăiască! 🙂

    • multumesc. dunt foarte dragalasi iar pisica m-a uimit. Ea e foarte pretentioasa cand e vorba de noi cunostinte. Sunt persoane pe care nu le suporta nici sa le vada. Cand am mai adus animalute in casa s-a suparat, si nu s-a apropiat cu nici un chip de ele. Dar u astia, a fost dragoste la prima vedere. 🙂

    • am si o pisica. Birmaneza. O cheama Pufy si ii dadaceste pe catei. Pentru ca au crescut sub ochii ei, ea nu a observat ca gagalicile care erau acum cateva saptamani, o ajung acum in inaltime. 🙂

  4. simpatici, si taica-miu are doi, cand ma duc mor de ras de ce fac

  5. Am lăsat şi ieri un comentariu, dar să nu se fi rătăcit pe la spam (mi s-a mai întâmplat 😀 ). Căţeluşii sunt foarte dulci, iar cel alb cu negru este o minunăţie. Dacă aş fi stat la curte, mai că aş fi venit după el până la Cluj. Mi-a cucerit inima definitiv. Să ai grijă de ei şi să le găseşti stăpâni cu inimă mare! Pup pe fiecare pe botic. Inclusiv pisicuţa care văd că le tolerează toate nebuniile. 🙂

  6. Întotdeauna m-am dat în vânt după puii de animale. Sunt superbi! Cred că e o adevărată bucurie să-i urmăreși ce năzbâtii fac! 😀
    Nu rod prin casă?

  7. Sunt foarte drăgălaşi! Să te bucuri de ei! Ei chiar ştiu să ne aducă bucurie în suflet…

  8. Văd că nu-ți permiți decăt căței alb negru :)!Poate în viitor vei avea și color.
    PS:personal îmi plac și așa.

  9. Aiaiaiiii ce șozi îs!!

  10. Ce frumoooosiiiii! Is topita, gata!! Brava Gabita, buna treaba ai facut! ai un suflet mare! Sa’ti ajute Dumnezeu!

    • multumesc Georgiana. Fetitele albe si-au gasit deja stapani in doua familii care le iubesc. SI baietelul negru isi va gasi curand. A meritat efortul. Stiu ca va avea grija cineva de ei, de acum inainte.

  11. foarte draduti! da credca ai avut ceva ocupatie cu ei 🙂 🙂

  12. Cel alb cu negru zici ca-i Border Collie, Ce scumpi pot sa fie! Si ei si pisica. Prieteni, nu?!

    Avem si noi o potaie flocoasa, un rasfatat cracanat, uneori ma intreb de ce nu raman puiuti, sunt tare dulci cand sunt mici (nu ca nu ar fi si cand cresc, dar se … obraznicesc 😆 )

    • pisica i-a acceptat imediat ce i-am adus. I-a vazut atat de mici si scanceau cand ii spalam si ea mieuna sa nu-i mai fac sa planga. Ii spala, daca ii lasam aproape de ea. Cateii au crescut repede si au depasit-o. Acum catelul are 20 de kilograme si mai creste. Pisica are doar 3. 🙂 E un raport de forte. 🙂 nu ii mai spala dar nu se teme de el.

  13. eu am pigal. si e micuta si o chiama Laica.

  1. Pingback: MUZEUL SATULUI DIN SIBIU (9) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  2. Pingback: SIBIU – MUZEUL SATULUI – DETALII RURALE « Cristian Dima

  3. Pingback: Să mocnească focul « Noaptebunacopii's Blog

  4. Pingback: MUZEUL SATULUI DIN SIBIU (10) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

