din nou acasa


De cand am intrat pe usa stiam ca te-ai intors. Am simtit parfumul tau, racoros, delicat, de crizanteme. Ilustrata cu maci si cer senin, sta inca pe birou. Boabe de struguri, pere, dovleci de un galben nefiresc mi-ai intins inainte. Stropi de ploaie. Vantul umfla lin perdeaua camerei. Te-am vazut pe alee. Am intins mana si mi-ai oferit un buchet, rosu, galben, verde, portocaliu, frunze desprinse din pletele copacilor tai. Toamna, bine-ai revenit acasa!

Posted on 29 August 2010, in Povestiri din Cartier and tagged , , , . Bookmark the permalink. 28 comentarii.

  1. Cam repede a venit! Si cam hotarata!

  2. vine și tulburelul hi, hi

  3. Da, a venit şi doamna Toamnă. După ce căutasem cu ochii pe cer după nori, acum parcă simţim un oarecare regret că a plecat avara. Aşa suntem noi… Dar anotimpul frunzelor ruginii are farmecul său, de fiecare dată. O săptămână excelentă să ai!

    • fiecare anotimp are frumusetea lui si ne bucura in egala masura. Ne plac schimbarile, si noi suntem ca vremea. Multumesc de comentariu. O saptama frumoasa si tie!

  4. Da, a venit „doamna Toamnă”. Ieri am văzut un copac din care căzuseră deja multe frunze… Covor de frunze prin iarba de sub coroana lui. Şi mirosul de toamnă….

    • Imi plac frunzele toamnei in toate culorile de la galben verde, pana la rosu, violet. Si mirosul rece care ne invita sa ne pregatim de iarna. Parca pune un prag intre vara care abia s-a incheiat si ne trimite in departari amintirile vacantei.

  5. Carmen Negoita

    Te-a acaparat şi pe tine toamna. Frumos… cum să nu o primeşti când vine atât de încărcată şi atât de elegantă? Până şi ploile ei sunt plăcute.:)

  6. hahaaaaaaaaaa vine și veselia melancoliei, asta da, pentru asta as vrea tomna eterna

  7. draguta poeziaora….cine a spus ca eminescu este ultimul romantic al lumii poate gresi:-ss…tu poti fi aceea;)):D

    • nu este o poezioara. E proza arhiscurta. Un textulet incarcat de metafore, ceea ce ii da o nota romantica. Iar toamna, e un anotimp al nostalgiilor. Ma bucur ca ti-a placut si te mai astept cu placere. O zi frumoasa!

  8. FAINa toamna asta 🙂

  9. Frumos ai scris, foarte frumos! Buna muză, toamna asta. Şi mie-mi place deşi s-a cam răcit afară şi plouă. Şi stai că abia a început! culorile de-abia acum încep s-o ia razna…
    Te pupic, Găbiţa.

    • gasesti frumusete oriunde in jurul tau. Important e sa ai deschisi ochii sufletului, sa o poti vedea. Iar dupa veselia si tumultul vacantelor, toamna ne aduce liniste, bucurie, culoare, muzica.
      Si eu te pup Georgiana si iti doresc o zi frumoasa!

  10. A venit și va trece. Necazul e că trece o dată cu viața noastră, deci să ne bucurăm de fiecare clipă a ei! 🙂

  11. „… toamna, e un anotimp al nostalgiilor.” aici sunt si eu deacord 🙂 iar textul e foarte frumos scris, se vede ca ti-e draga doamna toamna 😉

  1. Pingback: PODUL MINCIUNILOR SUB MISTERUL NOPŢII « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  2. Pingback: De tine mi-e dor… «

  3. Pingback: Îţi mai aminteşti? « Noaptebunacopii's Blog

  4. Pingback: Drum spre devenire… (19) « Cristian Dima

  5. Pingback: FLORI PENTRU YANA « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

