Ham!


Cred ca ati observat ca in ultima vreme am cam lipsit. Si mi-a lipsit sa scriu. Vreti sa stiticare sunt cateva din ocupatiile care m-au tinut departe de computer? In afara de job, care e intr-o perioada foarte solicitanta.  Dansii, cei trei catelusi mititei sunt responsabili de asta. I-am gasit sub o remorca si plangeau asa de tare, ca ii auzeam din casa. Abia ii nascuse mama lor, cu o zi inainte, si i-a abandonat. Cred ca era bolnava sau nu avea lapte. Au fost mai multi, dar cand am ajunseu, doar ei erau in viata. Niste ghemotoace care se straduiau din rasputeri sa  traiasca si plangeau. Nu m-a lasat sufletul  sa ii las sa moara. Asa ca, i-am adus in casa. Erau mici. Aveau cam 10 cm lungine si nu prea stiau sa manance. Dar i-am educat repede. Iar acum, sunt  ca niste bostanei. Ieri au facut ochi. Asa ca, sunt mamica lor, si ii hranesc din doua in doua ore, zi si noapte. Si ei sunt cuminti, cand dorm. Cand nu dorm, sunt gata sa exploreze. Vor sa devina niste caini mari si frumosi, asa ca, de acum va trebui sa le gasesc stapani.

Posted on 24 August 2010, in plante, flori si animalute and tagged . Bookmark the permalink. 21 comentarii.

  1. hm, ce frumusei is, zici ca-s niste clatite

  2. 🙂 clatitele sunt turtite. Ei sunt rotunzi.

  3. atunci sunt HOT-DOG-i

  4. miscellaneous11

    Oaaaaiiii ce drăguți îîîssssss :X:X

  5. Sunt minunaţi! Iar gestul de a-i salva de la o moarte sigură…merită toată lauda! Sunt nişte sufleţele nevinovate care au dreptul la viaţă. Este loc pentru toţi pe acest pământ!

    Mi-am amintit cu durere de căţeluşii din spatele blocului vecin, pe care toată lumea îi hrănea cu drag. Toată vara ne-am bucurat de ei, iar copiii erau „topiţi” după ei. Aveau culcuşul lor şi nu deranjau pe nimeni. Şi totuşi…într-o zi tocmai pe ei i-au luat hingherii! Când nu a fost nimeni prin preajmă să îi apere…

    Poate pe cei trei „dovlecei” îi aşteaptă o soartă mai bună. Câţeluşii salvaţi de pe stradă sunt mult mai devotaţi decât nu ştiu ce exemplare de „mare rasă”. Tatăl meu a luat de pe stradă 4 câini abandonaţi şi-i creşte pe toţi în curtea sa. Împreună cu „băştinaşii” sunt cu toţi 9 câini! O adevărată „canisă”! 😀

  6. 🙂 oamenii care iubesc florile si animalele au suflet bun. Stii ce ma gandeam? Am salvat catelusii chiar in ziua in care, la maternitatea Giulesti se intampla tragedia aceea cu bebelusii. Ar fi minunat daca ar exista o radiografie a sufletelor, iar cei care nu au suflet frumos ori le lipseste cu desavarsire sa nu aiba ce cauta in domenii cum este Sanatatea.

  7. Ce coincidenţă! Nişte suflete nevinovate mureau în chinuri groaznice…iar alte sufleţele erau salvate!
    Ai dreptate, nu oricine trebuie să lucreze în astfel de domenii dacă nu au o minimă…omenie!

  8. Găbiţa, ai făcut un gest pe care nu multă lume l-ar fi făcut! Eşti o deosebită iar ei sunt nişte micuţi fericiţi şi norocoşi!
    Vă pupăcesc şi pe tine şi pe ei!

  9. Incerc si eu sa plasez maidanezii adunati de familie; am 7 (sapte)…Deocamdata mi-am cupmarat inca o casa cu curte.
    Ar trbui sa primesc indemnizatie de la primarie.

  10. 🙂 vad ca intalnesc aici multi oameni care iubesc animalele. Sa ai grija de animalute e o responsabilitate aproape, la fel de mare ca si cum ai avea un copil. Si ele sunt asa de inocente si ne rasplatesc cu voiosia si dragalaseniile lor.

  11. Carmen Negoita

    Gabriela, toată stima din partea mea pentru gestul tău. La cât sunt de drăgălaşi cred că le vei găsi destul de uşor stăpâni. Mici ghemotoace care au luptat să trăiască, iar norocul lor ai fost tu.

  12. 🙂 multumesc Carmen. Am facut-o de dragu lor. Stii ce am invatat de la ei? De la micile ghemotoace? Ca viata e un dar nepretuit si ca indiferent cum ar fi, merita sa lupti din toata fiinta pentru ea.

  13. Divini! Divini! Ai nopți dinamice. 😀

  14. E adevarat ca sunt dinamice, dar efortul e rasplatit de dragalasenia micutilor. 🙂

  1. Pingback: Cand Oby era copil – Miercurea fara cuvinte « Fata din vis

Lasă un răspuns

