Posted on 1 August 2010, in Despre Media, Povestiri din Cartier and tagged , , . Bookmark the permalink. 31 comentarii.

  1. si e de rau sau de bine, in opinia ta? Eu am incercat mereu sa fiu obiectiva si sa trec dincolo de aparente. Nu sunt partinitoare.

  2. E de bine !

  3. Multumesc de urare, Sany. Intalnirile sunt bune, chiar daca dupa 10 ani. 🙂 Stii ce m-a bucurat in seara asta? Chiar vorbeam cu Ioana. Despre felul in care, am reusit sa intervin putin, in cursul vietii voastre. Si sper ca intr-un mod pozitiv. 🙂 Ioana mi-a amintit si ea, cum am pus-o sa rescrie un articol de mai multe ori. 🙂 Nu am avut vreodata intentia sa fiu rea. NU stiu sa fiu. Dar ma bucur daca exigenta mea de atunci v-a folosit in viata. Iti urez toate cele bune tie, lui Gabi si Piticului! Iar daca iti place blogul sau povestirile, si sunt sigura ca pe unele ai sa le recunosti, te mai astept cu placere.

Lasă un răspuns

