visati?


Visez destul de des, vise interesante ca niste filme fantastice. Traiesc fiecare vis cu intensitate, iar in timp ce dorm, stiu ca visez si ma intreb daca realitatea e acolo sau aici. Viata e un vis intr-un alt vis, spune filozofia zen. Si eu imi traiesc viata intre doua dimensiuni. Mi se intampla sa visez uneori, acelasi vis, la intervale de timp. Si in timp ce visez imi spun, in somn: “ visul acesta l-am mai visat odata”. E ca si cum ai citi o carte de mai multe ori. Stii déjà finalul dar mai descoperi lucruri noi si nuante pe care nu le-ai remarcat prima data. In adolescenta visam ca zbor. Trebuia sa urc in zbor, undeva sus. Era foarte greu sa iei inaltime. Din noaptea in care am visat ca am zburat pe varful unui munte, inalt pana la cer, nu mi-a mai fost greu sa fac asta, dar de atunci, nu am zburat decat foarte rar. Mai visez uneori cu bazine de apa, translucida in care inoata pesti portocalii, sau plimbari in lanuri de porumb, prin care zboara fluturi cu pene rosii, albastre, verzi. Visez mai putin cu oameni. Poate cu cei foarte apropiati. Uneori visez locuri pe care nu le-am intalnit si mi se intampla sa ajung acolo, in viata reala, dupa o vreme. Traiesc, in timp ce dorm, sentimente pe care mi le recunosc apoi, in anumite situatii in viata reala. Am avut cateva vise in care, parca eram eu, traind alte vieti. Interesant. Lumea aceasta prin care constiinta calatoreste libera, fara granite si constrangeri, e atat de efemera. Poate ca acesta e si farmecul ei. Imi place sa visez. Cand deschid ochii, mai port in ei, imaginile ultimului vis.

Posted on 9 Iulie 2010, in Povestiri din Cartier and tagged , , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. da, e frumos sa visezi frumos

  2. da, mult, acum…nu stiu daca frumos sau nu, dar visez

  3. Toţi visăm; este demonstrat ştiiţific; am citit pe undeva mai demult; eu, ştiu precis că visez, dar rareori îmi amintesc visul. Dar odată, la mănăstirea Melk, am avut asproape un şoc! Este în apropirea mănăstirii, o casă care este situată la intersecţia a două străzi, dintre care o stradă este în pantă. Acea casă are o particularitate uluitoare : de pe o stradă se poate intra normal, pe la parter, iar de pe cealaltă stradă, accesul se face de pe terasă ! Ei bine, eu am visat acea casă, iar cînd am ajuns acolo am constatat uluit inclusiv detalii cum ar cele dpuă şezlonguri, ghivecele cu flori şi furtunul de udat. Am recunoscut inclusiv magazinul de dulciuri aflat vizavi de acea casă dar, am avut un sentiment straniu, şi am plecat de acolo urgent …

    • Am vazut ca mi-ai postat articolul pe polimedia. Ti-a placut postul acesta? Credeam ca va primi comentarii de la cei care il citesc. Se pare insa ca si-au tinut ascunse visele. :)Mi-ar fi placut sa flu despre ce se mai viseaza astazi.

  4. 🙂 ti-e frica de vise? Unele vise au caracter premonitoriu. Eu mereu visez locuri pe care nu le-am intalnit si se intampla sa ajung acolo, in realitate. Nu ma sperie lucrurile acestea. Omul e o fiinta complexa.

  5. Nu, Gabriela, nu/mi este frică nici de vise nici de visuri, doar că pe cele nocturne rar mi le pot aminti. Nici superstiţios nu sînt, nici în forţele obscure nu prea cred dar, acolo, la Melk, chiar am avut o senzaţie stranie. În fine.

    Dus acest articol pe
    http://polimedia.us/fain/upcoming
    O zi bună ! 🙂

  6. Visele fac parte din viata. Ele ne aduc magia implinirii aievea pentru ca de cele mai multe ori, reusim sa realizam in ele mai devreme ceea ce nu putem grabi in realitate, dupa cum ne pot duce si in trecut.Da, visez, sunt visator, am curaj si ma tem pentru visele mele. Sa nu fuga deodata si sa ma lase doar cu speranta ca poate intr-o alta noapte, sau zi, sau alta viata,voi avea alte imagini dorite si o frumoasa esenta a propriei mele existente. Da, Gabriela, visez.

    • Imi plac oamenii care viseaza. De-a lungul timpului, visatorii au fost cei care au facut societatea sa evolueze. Ei au gandit, si-au imaginat si au gasit modalitati sa isi transpuna visele in realitate. Ei au facut ca aici, sa fie lumea unde visele prind contur.

Lasă un răspuns

