plante noi


Zilele acestea, mi-am cumparat cateva plante noi. Va arat aici, doar doua. Begonia si spatiphylum. Orhideea si cei doi cactusi, sunt in baie. Pe acestea le am de anul trecut. Le place acolo, si mie imi place sa le vad peste tot.

Posted on 9 Iulie 2010, in plante, flori si animalute and tagged , , . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. Ce bine ca rezista in baie. La mine, desi e destul de mare, s-ar parea ca lumina nu e buna, astfel incat nu prea rezista, desi e orientata spre sud-est.
    Begoniile imi plac si mie. Am vreo trei. Vara sunt o splendoare!

  2. sunt plante carora le place umbra si lumina filtrata. Orhideele sunt dintre cele mai potrivite. Dar poti pune in baie, calathea sau cordyline, asparagus sau tot felul de ferigi. Begoniile iubesc lumina.

  3. Cred ca o feriga ar rezista. Tot am drum dupa amiaza la cateva magazine. Poate ca gasesc, desi n-am prea vazut prin florariile obisnuite. Poate-mi dai o sugesttie. Dar nu la Gradina Botanica din Cluj! 😀

  4. 🙂
    cu siguranta sunt ferigi, si sunt multe verietati, cu frunze drepte, cu frunze plangatoare, cu frunze zimtate sau drepte. Dar si spatiphylum e bun. Face flori albe, si nu are nevoie de multa lumina. Incearca daca iti plac, violetele de Parma, sau gloxinia. Si acestea infloresc spectaculos si nu iubesc lumina puternica.

  5. Spatiphylum am in baia cabinetului si ai dreptate: ii merge foarte bine acolo. N-am aparatul foto la mine, dar o sa il pozez si il afisez pe blog. Violetele de Parma imi plac. Mi-ai dat o idee buna. Mersi! 🙂

  6. am uitat sa iti spun, balconul meu are expozitie estica. Dar le merge foarte bine plantelor acolo.Am petunii, dalii, lobelii (cele cu flori albastre). Iar pe sudica, muscatele sunt foarte fericite.

  7. astea da plante, nu ca boschetii mei….hihi

  8. pai…ce boscheti ai? haide ca ii facem sa infloreasca. 🙂

  9. Carmen Negoita

    Îmi plac cele roşii… sunt superbe. Mai ai loc şi pentru ele?

  10. da…am doua incaperi spatioase cu geamuri imense. Asa ca. se simt bine la mine acasa. La ele acasa. 🙂 Cea cu flori in nuante de roz e o varietate de begonie.

  11. Dar ce frumoase-s, Doamneee! Am mai văzut flori, dar la tine parcă-s mai frumoase, nu-ş cum! 🙂

  12. daca te-am facut sa razi inseamna ca mi-am atins scopul si-am si facut o fapta buna pe ziua de azi! Pup iu!

  13. mmm, foarte frumoase!Se zice ca ele simt atitudinea, simt cand sunt adorate si respectiv raspund inflorind frumos 😉

  14. as putea sa cred asta. Eu am grija de ele zilnic. 🙂

  15. si eu inclin sa cred asta; am si eu cateva violete, intru-un timp eram foarte atenta cu ele si ele infloreau intruna, dar acuma snnt mai ocupata, le acord mai putina atentie si parca infloresc mai putin

Lasă un răspuns

