gloxinia


O planta care nu prefera lumina multa nici soare direct. Este inrudita cu violetele africane si se ingrijeste la fel, este gloxinia sau siningia. Infloreste spectaculos daca are conditii optime, tot timpul anului. Se uda moderat si nu se stropeste pe frunze. In perioada de inflorire i se admnistreaza ingrasaminte pentru plante cu flori.

Posted on 9 Iulie 2010, in plante, flori si animalute. Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. Carmen Negoita

    M-ai topit de tot. 🙂 Varianta mov este foarte drăguţă, dar şi celelalte sunt frumoase.

  2. da. Nu sunt pretentioase. Eu am una acum si i-am facut surorii mele cadou, doua ghivece. 🙂 Lumea florilor e atat de delicata si de colorata.

  3. uneori, o gloxinie face mai mult decat un comentariu al acutelor probleme cu care se confrunta societatea romaneasca. 🙂

  4. pare asa de.. gingasa, fragila!
    btw, help needed! Cum ai zis ca ii zice plantei din aceasta postare a mea?? am uitat. insa stiu ca ai prezentat-o tu aici acum ceva vreme.
    http://smiley-opinion.blogspot.com/2010/06/cactusul-meu-se-intoarce.html

  5. ms de raspuns 😀
    faci o leapsa?
    mi-e dor de… (vezi la mine pe blog)

  6. E o frumusete de floare, gloxinia! Are si mamicul meu! Lasa c’am sa postez niste flori de la casuta unde-am stat in Austria! Ma gandeam la tine cand le pozam, ma crezi?
    Te pup dulce! Bine te-am regasit!

    • evident ca te cred si abia astept sa vad pozutele. Ma bucur ca te-ai intors. In ultima veme am fost cam ocupata si nu am prea scris dar incerc sa recuperez. Ai vazut ce flori noi am? O begonie splendida si un spatiphylum. Si altele…Te pup si eu. 🙂

  7. Florin Matei

    Superbe flori! Vreau şi eu! Uite, imediat ce ies de la tine, Gabriela, voi intra pe google să mă documentez mai bine. Chiar sunt splendide, şi dacă zici că nu sunt pretenţioase, normal că mi-aş dori şi eu.

  8. Salut, as fi interesat de o colaborare cu site-ul tau, daca doresti astept un mail pe admin@motruinfo.ro

  9. Deosebită. Florile ne înfrumuseţează viaţa. O viaţă fără flori ar fi ternă… Zi bună să ai!

  1. Pingback: Apa trece, din România ce-o să mai rămînă? România are nevoie de soluţii, nu de campanii de imagine!!!!!! « joy

  2. Pingback: Cu genunchiu-ntr-o istorie cu… veleitari « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

  3. Pingback: Drum spre devenire… (12) « Cristian Dima

  4. Pingback: Silavaracald » Spirit de observaţie

Lasă un răspuns

