rece si reconfortanta


Posted on 2 Iulie 2010, in Despre Media and tagged , . Bookmark the permalink. 14 comentarii.

  1. Excellent !
    Tot în bere este nădejdea. 😀

  2. da…foarte simpatic clipul. 🙂

  3. L-am mai văzut, dar am râs şi de data asta cu lacrimi.
    Omu´ cu berea a răspuns la obiect, n-are ce să i se reproşeze! =)) =)) =))

  4. prea taaaare! =)) =))

  5. rece o fi fost, dar reconfortanta in nici un caz. Dar nu e nimic, Georgi. Data viitoare le pune si apa in piscina.:)

  6. Florin Matei

    Deh! Sporturi de sezon estival… 🙂

  7. sportul cu berea sau inotul in piscina goala? 🙂

  8. Florin Matei

    Mă referam la ambele, dar în special la sportul ăla… beton 🙂

  9. o bere rece, e mereu foarte buna pe canicula. Si e mai usor de gasit decat o piscina plina cu apa.

  10. Decât cu apă contaminată, de la care să te alegi cu fel de fel de ciuperci, mai bine goală! 😀

  11. Pentru ca astazi ti-am descoperit blogul si m-ai fascinat ,
    permite-mi sa-ti aduc in dar cantecul pe care l-am ascultat de atatea ori in tineretea mea incat am zgariat placa de vinil.
    Coperta discului este exact aceea care apare la inceputul clipului.
    Il mai am si azi dar din pacate nu mai am pick-up-ul.
    Coincidentza cu numele blogului tau mi l-a reamintit.
    Iata-l :

  12. multumesc de trecere si ma buur ca ti-a placut. Te mai astept, cu drag. Multumesc pentru piesa. El m-a inspirat in numele blogului. 🙂

Lasă un răspuns

