Transformam vise


Oamenii din jurul ei, au obrazurile scaldate in lumina si ochii stralucitori. In brate, pe umeri, prin par, poarta vise. Atatea vise, incat abia le pot duce. Si nu sunt naivi, ci doar visatori care, purtand pecetea trecutului inainteaza spre viitor. “A sosit timpul”, isi zise ea. A deschis larg portile iar deasupra, pe fronton scria cu litere verzi, uriase: TRANSFORMAM VISE IN REALITATE.  Orologiul a scos un sunet lin, pentru prima noua secunda, cea a unei ere care abia incepe.

About Gabriela

Pasionată de cunoaștere, de literatură și scris.

Posted on 29 iunie 2010, in Povestiri din Cartier and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Am si eu vreo cateva vise de dat la transformat. Unde ma pot adresa?
    Dar sa le faca mai frumoase si mai luminoase as vrea… ca de cosmaruri m-am saturat, mai ales ca au inceput sa coboare in diurn de-o vreme.

  2. la mine, de exemplu. Mi-am deschis un atelier, o noua afacere. Transform vise in realitate. 🙂

  3. Chiar poţi să transformi visele în realitate ?
    Fii sigură că am să apelez la tine. 🙂

  4. 🙂 da. Cand crezi cu adevarat in ceva, orice e posibil. Visele devin realitate.

Lasă un comentariu