un barbat adevarat


Presedintele judectoriei primeste zilnic, in mapa de corespondenta, toate adresele si scrisorile, pe care le trimit, cei care au procese, uneori chiar si cei care nu au. Si le citeste, cu rabdare, uneori cu amuzament. Azi tinea in mana o scrisoare, si zambea.

“Domnule presedinte,

Ma numesc Paul Popescu si locuiesc la Constanta, tocmai la celalalt capat al tarii, si nu-mi permit, sa ma tot prezint, la termenele de judecata, interminabile, din dosarul 1666/ ‘2006. Sunt casatorit cu stimabila, Sanda Popescu. Dar nu mai locuim impreuna de 5 ani. Ea insa, nu vrea, sa imi acorde divortul. Mi-a promis ca ma tot poarta prin procese. Numai ca sa se razbune, ca nu am mai ramas cu ea. Femeia asta e nebuna rau. Imi facea tot felul de sicane, iar acasa, nu se ocupa de copii si gospodarie. Numai in scandaluri o tinea. Cred ca, nici cand se uita in oglinda, nu se suporta. Incat mi-am luat cei doi copii, si am plecat la alta, care stie sa pretuiasca un barbat adevarat la casa. Acolo, nu ma mai intorc in veci. Chiar daca mi-ar oferi marea cu sarea. Asa ca, faceti ce stiti si scapati-ma de dracu’.

Cu stima, Paul Popescu.”

Cate drame pe bietii oameni, se gandi judecatorul, amuzat de stilul direct si sincer, al semnatarului. Si cele mai multe si le fac singuri, cu mana lor. Cum o fi fost “dracul” acesta, cand s-a casatorit cu “barbatul adevarat”? Dar refuza sa isi mai bata capul. Il va divorta, ca sa poata sta linistit in noul sau rai, la celalt capat al tarii.

Posted on 22 Iunie 2010, in Povestiri din Cartier and tagged , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Paul Popescu – vai de capul tău! Nimic nu te mai scapă de dracu`!

  2. de ce fugi, in spate duci… 🙂

  3. Viata…Daca judecatorul ar fi in situatie, ar gasi un coleg, care sa-l elibereze…90% ca nu o colega!

  4. probabil…doar se stie ca barbatii sunt solidari intre ei, Chiar si cand fac prostii. 🙂

  5. vai de capul lui saracul paul :)) macar de ar fi totul asa de simplu. din cate stiu eu pe cei cu copii nu-i divorteaza nimeni asa cu una cu doua…

  6. Ei, ăsta măcar a fost mai curajos decât „eroul” meu! Bravo lui! 😀

  7. :)dar iti dai seama ca a fugit la cecalalt capat al tarii ca sa „scape de dracul”?

  8. Eu iau partea bună de aici: a scăpat! 🙂

  9. da…viu si nevatamat.

Lasă un răspuns

