shakira


Mi-a placut clipul acesta.

Posted on 20 Iunie 2010, in Muzica. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. miscellaneous11

    Da, e unul din clipurile de promovare a campionatului mondial FIFA 2010 😀 Si mie imi place !

  2. super. Ma gandeau eu ca l-ati vazut deja. Eu cum nu prea ma uit la televizor am cam ramas in urma. 🙂

  3. imi place shakira in general. misto melodia!

  4. si mie, imi place. 🙂

  5. Bun clipul. Iar Shakira este de fiecare dată o încântare. Săptămână excelentă să ai!

  6. Da. si eu am fost incantata. Shakira debordeaza de energie, in cantecele ei. O saptamana frumoasa si voua!

  7. Bună ziua, vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange.
    Dacă sunteţi de acord, trimiteţi un mesaj cu numele blogului si adresa 🙂

    blogurile cu care doresc să fac acest schimb sunt :

    titlu : Cure de slabire
    adresa : http://curedeslabirenoi.blogspot.com/

    titlu : Moda in top
    adresa : http://modaintop.blogspot.com/

    Numa bine 🙂

Lasă un răspuns

