ma enerveaza


Locuiesc intr-un bloc nou, si este deja gata, finisat, lumea s-a mutat, doar ca unora li s-a urat de peretii din casa, ca sunt pre multi, si s-au plictisit de culoarea de la gresie. Asa ca, de dimineata, de la 7.30, vecinii mei lucreaza cu o freza, in casa. Sunetul aparatului e asurzitor. Trebuie sa ies in strada, sa vorbesc la telefon. Asta se intampla de cateva zile. Nu stiu ce fac vecinii, fac mobila darama casa, treaba lor. Dar nu mai pot suporta. Asa ca azi, le-a servit o lectie. Le-am pus muzica. La volumul la care si freza lor, in casa nu o mai auzeau. Noah, sa vina la mine acum, daca vor sa ia una peste freza. Imaginati-va ca ascult muzica si volumul e dat de obicei la 4 sau 5. Si e destul de tare. Lor, le-am facut un favor, si le-am pus la 50. Puteam mai tare, doar ca m-am temut sa nu explodeze boxele, ca nu sunt profesionale. Si cum nu i-am vazut fani ai muzicii de opera, raegge, sau hip-hop, vad ca s-au linistit. Azi, o sa le fac un playlist, sa ii doara si pe ei capul. Acum ma simt razbunata. Placut sentiment! 🙂 Imi aduc aminte de clipul lui Michael Jackson ,cu baiatul care isi baga boxele in priza, conectate la chitara lui electrica, incat l-a aruncat pe taica-sau in luna cu fotoliu. Cam asa erau si ei. Dar sa stiti ca in 5 minute s-au linistit. Vecinii. Acum sunt ca niste puisori cuminti.

Posted on 19 Iunie 2010, in Povestiri din Cartier and tagged . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Dacă s-a încălzit de acu numai de astea auzim :))
    Muncitori pe stradă la scos borduri și vecini prin bloc la pus termopane :LOL:

  2. nu am nimic ca lucreaza. Dar cel putin sa respecte orele de liniste. Sper ca au inteles mesajul. Acum e o liniste perfecta. Oricum, melodiile au fost frumoase, doar „gold-uri”. 🙂 Poate ca le-am facut putina educatie muzicala. Bine-ai venit Alex.

  3. :)) Bine ai făcut 🙂
    Merci 🙂

  4. Măcăr ai pus muzică bună…

  5. pentru unii e grav sa asculte muzica buna 🙂

Lasă un răspuns

