din balcon


V-am adus azi un coltisor din balcon. Poate ca o sa va incante florile mele. Ati vazut ce flori interesante, in nuante de roz are clematita? Cea albastra nu a inflorit inca. Am si un bradulet. A crescut mult anul acesta.  Si daliile sunt pline de de flori. Petuniile sunt si ele incantate. Am cateva, productie proprie, dar inca nu sunt suficient de dezvoltate ca sa vi le arat.

Posted on 18 Iunie 2010, in plante, flori si animalute and tagged . Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. Încântătoare… Lumea colorată a sufletelor noastre – aşa îmi place să spun, de fiecare dată…

  2. Florin Matei

    Cine are un asemenea balcon nu poate fi decât un om frumos… Ştii, Gabriela, eu cred că cea mai pură frumuseţe e cea a bunului simţ. Căci bunul simţ e frate de-adevăratelea cu simţul estetic.

    • multumesc si ma bucur ca iti place balconul meu. Acesta e doar o parte din el. Tot ceea ce facem, ne reprezinta. Chiar si modul in care ne decoram casa, viata si sufletul. Ceea ce avem pe dinauntru se reflecta in actiunile noastre. Suntem definiti de fapte. Vorbele vin doar sa detalieze cine si ce suntem. 🙂

  3. Foarte frumoase şi foarte colorate. Iar piticii ăia sunt haioşi de tot.

  4. 🙂 ei vegheaza sa nu se rataceasca vrabiutele prin balcon, ca pisica mea are ura personala pe ele. Nu o pot dezvata de vanat. E deja in codul ei genetic.

  5. Ma innebunesti cu frumusetile alea de flori!! Da’ nu asa, is de’a dreptul invidioasa! Superbe! N’am cuvinte!!!

  6. 🙂 ma bucur ca iti plac…si eu le privesc cu placere, toata ziua.

  7. Carmen Negoita

    O oază multicoloră ai în balcon. Foarte frumos. Piticii fac de pază probabil. 🙂 Şi, apropo, pisica n-a atentat la vrabiuţa ce le ţine companie piticilor?

  8. la aceea nu, ca e cam tare si cam grea dar la altele da. Intr-o zi am salvat o vrabiuta din gura pisicii. 🙂

  9. Tu chiar vrei să mă îmbolnăveşti de invidie! 🙂

  10. nu. de ce draguta? te primesc in vizita, sa vezi balconul live. Intrarea e libera si tratatia cu prajitura sau inghetata. 🙂 sau orice altceva comestibil pe timp de vara.

  11. superbe flori! chiar te invidiez. eu in balcon am o caldura tropicala vara si nu pot creste mai nimic. doar cactusi…

    • anca…poti…sunt foarte multe flori tropicale, si am prezentat si eu cateva, daca intri la mine pe categoria flori, o sa gasesti, bougaivillea, leandru, calistemon, muscatele, margaretele africane, daliilele, gazaniile, dipladenia, toate sunt foarte iubitoare de soare si caldura.

  12. Costin, ma bucur ca iti plac floricelele mele. intre mine si ele e doar un perete de sticla, cu usa deschisa. Le vad dimineata cand ma trezesc, cand stau la cafea sau de cate ori intru in camera.

  13. Iubesc clematitele. Am 8..

  14. fa-le fotografii sa le vad si eu. 🙂 eu am doua, aceea roz si una albastra, batuta, Multiblue, dar aceea nu a inflorit inca.

  15. minunat.Chiar trebuie sa imi iau si eu clematite 🙂 Musai

Lasă un răspuns

