la fereastra


Pe geamul de la bucataria mea, locuiesc cateva flori gratioase . Cea galbena, e Suzana cu ochi negri. Are o denumire simpatica. Apoi clopoteii, Steaua italiana, si garofitele rosu-visiniu. Mai am o gherbera, pe care am cumparat-o de 8 martie si infloreste necontenit.

Posted on 17 Iunie 2010, in plante, flori si animalute. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. faine flori, fotografiile sunt pe măsură.

  2. 🙂 sunt de la mine, de-acasa. e fereastra de la bucatarie. O sa pun maine cu balconul. E plin de flori frumoase.

  3. bag de seama ca gradina botanica paleste in fata florilor de la tine de acasa…O nebunie si nimic altceva!

  4. 🙂 ai vazut ca mi-a inflorit Suzana?

  5. Carmen Negoita

    Mă uimeşti de fiecare dată cu florile. Superbe ca întotdeauna!

  6. te invit cand vrei sa le vezi live.
    maine pozez balconul.

    • Carmen Negoita

      Este şi scurt drumul Brăila – Cluj. 🙂 Abia aştept să fac cunoştinţă şi cu floricelele din balcon. O seară frumoasă!

  7. daca aveti aeroport, e foarte simplu. Dar circula si trenul. O seara frumoasa si tie! 🙂

Lasă un răspuns

