din gradini


Mai nou, ies in oras cu aparatul de fotografiat, si cum ceva imi atrage atentie, sunt gata sa imortalizez pntru posteritate. :)Azi am vazut gradina asta, un petic de gradina, nu cred ca avea mai mult de 25 de mp, dar era cu atat drag amenajata, ca am vrut sa v-o arat si voua. Dincolo de ea, la doua case distanta, o gradina de 3 ori mai mare, zacea acoperita de buruieni inalte.

Posted on 17 Iunie 2010, in plante, flori si animalute. Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. Carmen Negoita

    O întreagă poveste în grădiniţa aceasta. Foarte frumos. 🙂

  2. Frumos petec de grădină… Toată admiraţia pentru proprietar…

  3. 🙂 nu-l cunosc. Treceam pe strada, intr-un cartier rezidential si am vazut-o. Mi-am scos aparatul si am „furat” doua imagini, cu gradina. 🙂

  4. Florin Matei

    Eu încerc să observ cât de pertinent pot grădina Domnului. E maaare grădina asta, mulţi sunt înăuntru, dar şi mai mulţi au sărit gardul 🙂

    Lăsând gluma la o parte, o grădină îngrijită, plăcută ochiului, nu-ţi poate produce decât o stare de bine.

  5. inca nu am sarit gardul… 🙂 mai aveam putin. Dar azi, purtam tocuri inalte, asa ca, nu m-au ispitit salturile.

  6. Ei, şi pentru grăsinăritul ăsta-ţi trebuie talent!
    Mie-mi plac florile, dar n-am timp/pricepere/răbdare să-mi dichisesc grădina chiar aşa. 🙂

  7. orice se invata. nu e greu. Trebuie doar un pic de vointa si de pasiune. 🙂

  8. Ce n’as da sa locuiesc la casa…

  9. nimic mai simplu…inchiriaza-ti apartamentul si muta-te la casa. 🙂

  10. Practica Gabitza mea, n’am ce zice! 😀

  11. da…eu imediat pun in aplicare ce-mi trece prin minte
    🙂

  12. Laudabila intentia proprietarului, insa astfel de gradini nu sunt deloc pe gustul meu. Le spun ” gradini la nimereala” sau ” ingramadeli, amestecaturi”.
    Nu are inceput sau sfarsit, nu are o poveste.
    Mai ales cand e vb de o bucata relativ mica de pamant, cel mai indicat e sa fie cat de minimalist aranjata.

  13. nu e chiar la nimereala. si e un petec de gradina in care nu ai prea multe optiuni.

Lasă un răspuns

