Suntem surori?


Citeam azi, ca fetele sunt imaginea din tinerete a mamelor lor. Nu e aplicabila in toate cazurile. Noi suntem 3 surori, care nu semanam deloc. Eu, cea mai “in varsta” arat mai tanara decat surorile mele. Sunt miniona, blonda de zeci de ani ( de la natura am parul roscat spre blond), am forme rotunde dar nu sunt grasa. Sora mea mijlocie, e satena, e ceva mai inalta decat mine, si are vreo 15 kilograme in plus, fata de mine. Iar cea mica, e bruneta, inalta si slaba, cu o figura baietoasa. Toate avem cate ceva din trasaturile parintilor.
Cand avea 14 ani, Otilia, cea mica, s-a dus sa isi faca buletin si pe vremea aceea era obligatoriu sa isi faca grupa sanguina. Cand a venit cu rezultatul acasa, a izbucnit un scandal mare. Ea avea grupa de sange AB IV. Noi, celelate avem BIII, asa incat ea a ajuns la concluzia ca nu suntem surori.
Nu o lasa pe mama sa ii explice: “ Sa taci. Nu ti-e rusine? Acum, eu ce ma fac? Eu nu sunt sora cu ele doua. A cui sunt eu?” Evident ca ne-am prapadit de ras, pana cand a venit o vecina, asistenta medicala, sa ii explice ei cum sta treaba cu grupele de sange. Si asta pentru ca Otilia, nu se inebunea dupa scoala si dupa biologie, ca daca ar fi invatat, ar fi vazut cum stau lucrurile si nu ar mai fi avut stresul ca suntem sau nu surori. Merita sa inveti la scoala. Asta te poate scoate din ingnoranta si salva de situatii delicate.

Posted on 11 Iunie 2010, in Povestiri din Cartier. Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. Ei, Gabi, las-o asa, e mai bine ca nu ainvatat. Uite, daca nu inveti, poti sa ajungi ministru, deputat, vedeta Tv, fotbalist, chiar presedinte…

  2. ai dreptate. sora asta a mea, parca avea alerie la scoala. Si adevarul e ca a reusit in viata, si a trecut prin scoala ca pestele prin apa. La ce ii e buna atata scoala? 🙂

  3. Mda, si eu am unchi prin spania, portugalia, etc. S-au realizat prin multa munca. Insa e greu, cel putin in aceste timpuri, si cu facultate uite ca sunt mii de someri, daramite fara.

  4. hai ca m’am distrat copios! 😀 Sa fie sanatoase!

  5. Carmen Negoita

    Cred că ce s-o fi frământat sora ta până a ajuns acasă…

  6. Da, si i-a luat ceva vreme pana a convins-o vecina ca e de-a noastra. 🙂

  7. Premisa total falsa, cea cu mamele si fiicele.
    Dacă mă vezi alături de mama, nu ai spune nici ca ne cunoastem :)).
    Si eu mai am 2 surori, doar ca sunt cea mai mica, nu cea mai mare. Nu semanam DELOC una cu alta, si nici cu mama. Ele au totuşi in comun parul negru si câteva trasaturi, câte ceva din forma corpului..
    Eu sunt blonda si atletica, cu un cap mai inalta ca ele. Fizic, am luat tot de la tata si bunica, mama lui. Familie de ruşi/ucrainieni.
    Alături de fetele din familia mea, ai baga mana in foc ca sunt adoptată.

  8. 🙂 si cu grupa sanguina, cum stai? glumesc. nici eu nu cred infptul ca fetele sunt imaginea transpusa peste timp, a mamei lor.

  9. Bine ar fi ca, scoala sa ne raspunda la intrebari…Este un caz fericit…

  10. gabriela, aici ai mare dreptate. maica-mea e mica si grasa si eu sunt inalta (eh, nu foarte) si slaba ca taica-meu. dar… trasaturile fetei sunt in totalitae ale ei. deci… capul lui maica-mea pe corpul lui taica-meu :))

  11. 🙂 relativ…fiecare semanam putin cu parintii, sau bunicii. Eu seman foarte bine cu o strabunica de-a mea. Odata, m-a vazut cineva care a cunoscut-o si a ramas suprins. Din pacate strabunica, s-a dus cand eu era foarte mica si nu am apucat sa o cunosc.

Lasă un răspuns

