love is all around


Posted on 11 Iunie 2010, in Muzica. Bookmark the permalink. 30 comentarii.

  1. ooooo pe dracu, MONEY IS ALL AROUND

  2. 🙂 esti plin de cinism

  3. sunt plin de ura pentru tot ce misca pe Terra

  4. revino-ti…:) incearca sa vezi viata si altfel. Pacat de atat irosire.

  5. stiu ca e pacat, si crede-ma irosesc multe, insa nu am cui oferi tot ce pot, pentru ca sunt inconjurat doar de animale

  6. o sa gasesti pana la urma,daca o sa cauti. sunt convinsa

  7. misto melodia! si a fost pe coloana sonora a unui film la fel de misto. multumiri multiple de remember!

    • nu te supara dar nu cred ca gabrielei i-ar place genul asta de conversatie pe blogul ei:). mai ales ca aseara am vorbit in multe parabole din care fiecare putea foarte bine sa inteleaga ce vroia ;). si din cate am citit la o postare de aici, le condamni foarte mult pe femeile care sunt provocatoare. tu faci acum de fapt?

      • uite, o sa ii sterg lui Alin mesajele care nu sunt „cumintele”… mi se pare normal sa ne respectam reciproc. Eu nu sunt adepta genului de discutie vulgara. Ma intereseaza schimburile de idei, argumentate, sau comentariile de bun simt. Cred ca l-a luat putin valul, dar ii trece. E doar din cauza caldurii. 🙂

  8. Am fost obsedata de melodia asta, in sensul c-o ascultam de zeci de ori intr-o zi! Superba! You made my day!

  9. This play made your day. 🙂 Have a nice day, then.

  10. gabriela te pup, esti o scumpa!

  11. nu va tot pupati atata ca intram la idei….

  12. 🙂 pai, noua ne place sa ai idei. Uneori te inspira foarte bine, chiar si la chestiuni pozitive.

    • nu stiu ce ai inteles tu prin mancat (de fapt stiu :)) ). dar nu trebuie sa insemne neaparat ce crezi tu :)). poate sa insemne si ca o sa-ti iei o bataie zdravana :))

  13. „tu faci acum de fapt?” Tradu-mi mai pe larg

    • adica ma provoci special desi intr-o alta postare de aici pari foarte scarbit de situatiile astea. trebuie sa te hotarasti, nu 😉 si aseara din cate am avut impresia eu, ai zis ca suntem nebune… deci?

  14. gata… e suficient. Alin, ia-ti un pahar de apa rece.

  15. Pai si nu pot si eu sa fac caterinca de cineva? Chiar daca situatia…e asa cum am zis? 🙂 Oricum, tu ai inceput aseara asa ca..

  16. Nuuu, sigur, nu tu vorbeai vrute si nevrute…pfai, cum pot minti femeile chhiar si cu dovezile in fata. Si va mai mirati de ce va urasc 🙂

  17. Carmen Negoita

    Excelentă melodia, Gabriela. Mă bucur că ai postat-o. Deja mi-a făcut ziua şi mai frumoasă. 🙂

  18. Ma bucur Carmen. E o piesa foarte calda, ne inspira catre ganduri frumoase.

Lasă un răspuns

