noua frizura la pisici


Pufy, e pisica mea birmaneza. Are multi ani, nu spunem cat. Dar e foarte draguta si plina de fitze. E ingamfata, cum i-a spus cineva. S-a facut cald afara, si cum ea are blana lunga, am tuns-o. Nu sta cuminte din prima, ca asa e ea. face doar ce vrea. Acum arata ciudat, dar noi o recunoastem din prima. Ca e singura pisica din casa.

Posted on 9 Iunie 2010, in plante, flori si animalute. Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. Chiar dacă este răsfăţată mi-e tare dragă numai din imagini.

    Pupici geaninoşi peste normă!

  2. Multumesc. esti foarte draguta. :)acum e un pic suparata si nu se uita la mine, dar pana maine ii trece.

  3. poor kitty!

    ce a facut sa merite asa rasfat?
    (caldura mare, mon cher!)

  4. murea de cald. Ea are o blana lunga, asa ca am salvat-o. Ii creste inapoi pana la iarna. 🙂

  5. Simpatică birmaneza! Să-ţi trăiască!

  6. multumesc. Si e foarte tafnoasa. Face doar ce vrea ea iar cand e suparata, si vorbesc cu ea, se uita il alta parte. O zi buna va doresc tie si Geaninei!

  7. Ai tuns-o cu cuţitul? 😀 Drăgălaşă foc şi bănuiesc că şi plină de personalitate, c-aşa-s birmanezele… ari fi interesant să ne povesteşti din năzbâtiile ei că sigur a comis vreo câteva memorabile! 😀
    Să fie sănătoasă în continuare şi să te bucuri de ea cât mai mulţi ani de-acum încolo!

  8. da, draguta de ea…ne e foarte draga. Am tuns-o cu foarfeca, am pacalit-o sa stea, ca nu vrea sa faca decat ce vrea ea , nu ce vrem noi. Multumesc!

  9. Foarte haioasă cu noua frizură. Eu am tuns la un moment dat căţeluşa pe care am avut-o, că era pletoasă rau şi scotea limba de un cot de cald ce îi era. A făcut un scandal, mai rău decât atunci când îi tăiam unghiile. Apoi a arătat ca un leuţ, numa coadă şi cap:))

  10. :)…sunt foarte simpatice animalutele. De cativa ani am inceput sa o tund vara pe Pufy si vad ca ii place. Se simte bine, altfel cu blana ei de 10 cm, murea de cald.

  11. Carmen Negoita

    I-ai filat blăniţa? 🙂 Numai scăriţe văd prin blăniţa ei.

  12. da. ca nu vrea sa stea sa o tund. Dar asta e stilul ei. O sa o mai tund, pana la 1 cm grosime. 🙂 In etape.

  13. Mey, dar bag sama ca matza asta chiar n-a stat la tuns! =))

  14. nu e adepta schimbarilor radicale, mai ales in ce priveste frizura. 🙂

  15. A mea pisica se sperie de tot ce bazaie,vibreaza! Nu sta la tuns la salon absolut deloc.Fuge zgarie, nu o pot tine sub nici o forma pt ca este violenta. De aceea am tuns-o cu foarfeca acasa. Sotul mi a zis ca „mi am batut joc de bietul animal” dar nu-i asa! Decat s-o anesteziez mai bine asa. Nu e chiar estetic,arata ca a ta, cam ciumpavita dar macar am scapat de par.

Lasă un răspuns

