masina viitorului?


Cred ca va dati seama ca acest autovehicul, sofisticat, a infruntat generatiile. El vine din timpuri stravechi, si datorita trecerii prin tunelul timpului, a necesitat cateva improvizatii si adaptari. Este prima masina pe care o vad, legata cu banda scotch. Si daca credeti ca e abandonata, va inselati amarnic. Proprietarul circula mandru pe soselele urbei, speriind soferii si pietonii deopotriva.

Posted on 9 Iunie 2010, in Povestiri din Cartier and tagged , . Bookmark the permalink. 27 comentarii.

  1. Alin LEO 22

    daca tu crezi ca asta sperie lumea, sa vezi cazaturi de dacii cu 95% rugina, prin care se vede de zici ca-s transparente sa vedem ce zici atunci

  2. 🙂 eu am vazut-o pe asta. Nu avea manere la portiere. Nici oglinzi. Am avut senzatia ca e abandonata. Dar realitatea e mai dura decat imaginatia mea. 🙂

  3. Alin LEO 22

    realitatea stii care e? ca unii nu isi permit decat masini din astea, un pic mai „bune’. stiu ce zic, doar sunt de la tara.. Asta e realitatea in Romania, oamenii nu isi permit. Si aia de „sus” pe langa ca fac genocid uman, au pretentia sa avem doar masini noi, de parca noi furam ca ei miliarde

    • au pretentia sa cuparam de la firmele lor…pentru ei banul conteaza.

      • Alin LEO 22

        eh, acuma au alta gaselnita. cica poluare. bleah, nisip in ochi ! nu polueaza masinile cat polueaza tot felul de chestii… Asta cu poluare e inca o conspiratie mondiala, bine pazita…de aia nu stiu multi de ea..

  4. Alin LEO 22

    sau hai, un pic mai bune..*

  5. Alin LEO 22

    era acolo…

  6. cand am vazut titlul am alergat disperata crezand ca s-a inventat masina de calatorit in viitor:))
    saraca masina aia ar trebui lasata sa iasa la pensie. nu de alta dar cred ca polueaza ceva de groaza… am avut eu una in fata mea, tot asa vechitura, care a reusit, pana sa dau eu pe recirculare interioara, sa ma sufoce la mine in masina. a fost tare nashpa.

  7. Nu mă mai miră absolut nimic. Omu` e mândru de maşina lui, e clar… Aşa că o peticeşte cum poate…

  8. Alin LEO 22

    Asta e realitate unor oameni fratilor.. Stiu ca unii, de la
    caldura si confortul unei masini noi, nu va puteti imagina…insa asta e realitatea Romaniei de jos

  9. hmm…trista realitate.

  10. Alin LEO 22

    o sa fie si mai trista, in curand o sa murim toti

  11. Imaginaţia bate orice realitate…

    Mulţumesc pentru vizite şi comentarii.

    Te îmbrăţişez cu mare drag!

  12. Eu am spus mereu ca e pacat sa inventezi. Realitatea e mult mai buna decat imaginatia. Important e sa ai ochii si sufletul deschisi sa o poti descoperi si percepe.
    Si eu va multumesc, pentru vizite si comentarii.
    Va imbratisez, si imi sunteti dragi! O seara frumoasa!

  13. Îşi face omul treaba cu ea? Şi-o face! Atunci e bună pentru el!
    Să vezi coincidenţă: şi eu scriu despre aşa ceva în postarea de mâine. 🙂

  14. Carmen Negoita

    Şi n-a reuşit să sperie niciun poliţist până acum?

  15. trebuie eutanasiat proprietarul

  16. chiar asa? nu mai bine ii dai tu vreo 10 mii euro sa isi ia alta? :))

  17. Măi, de bine, de rău se mişcă cu ea… spre deosebire de unii dintre noi care stăm în staţie la autobuz de ni se lungesc urepcile.. 😀

  18. oho, acuma daca se scumpeste benzina la 5,5 sa vezi cum o da, in sfarsit, la Remat

  19. poate ca e sofer de duminica. Asa masina faina, nu te induri sa o folosesti decat de sarbatori. 🙂

Lasă un răspuns

